Om man kan blive gravid, selvom han trækker sig ud; om trådstarter selv har sagt ja til den metode; om mandens fysik tillader store eller små udløsninger er da sagen fuldstændigt uvedkommende. Trådstarter og hendes mand havde aftalt at vente med at forsøge graviditet (sådan læser jeg det) og at manden derfor ikke kommer inde i hende. Derfor er det i min verden fuldstændigt uacceptabelt, at han har valgt at snyde trådstarter ved at komme lidt inde i hende i håbet om, at hun blev gravid, og at hun ikke ville opdage det (jeg læser det som om manden har indrømmet det).
For mig ville denne situation ikke være et spørgsmål om chancerne for graviditet, men et spørgsmål om princippet i at snyde sin partner på den måde; noget som ikke just er tegn på gensidig respekt og dermed ikke befordrende for tilliden. Jeg var blevet stiktosset.
Trådstarter: At din mand efterfølgende siger, at det var for sjov, er i min verden kun et sølle forsøg på at redde den, fordi han har fået nallerne i klemme og ikke vil tage ansvar for sin handling.
Anmeld