føler mig snydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
17 svar
10 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

Hmm. Er ked af det.... meget sur og lidt af hver.
Ja sagen er at vi har et barn allerede. Vi har planlagt at vi skal have en mere snart, men har bedt om at vente lidt, da jeg ikke er helt klar endnu.
Vi har aldrig brugt beskyttelse (bare trukket sig), og barnet var planlagt.
I alt den tid som han var har trukket sig er der aldrig sket noget. Derfor valgte vi at ikke begynde med beskyttelse efter barn. Det ville ikke et problem hvis jeg blev gravid lidt foer.
Min mand vil gerne have barn nu.
vi havde sex idag og da han kom, kom der ikke meget ud af hans ****.
og lidt efter fortalte han mig at han kom lidt inde i mig, og trak sig til sidst. Han ville snyde mig og fortalte mig ikke noget! Jeg blev pisse sur !!
Sagde til ham at jeg ikke vil have ubeskyttet sex med ham igen, indtil jeg siger andet. Ca. en time efter siger han at det hele bare var for sjovt. Men ved ikke hvad jeg skal tro ? Hvordan ville i reagere?
Jeg syntes det var tarvelig... men ved godt at jeg bare kunne have brugt beskyttelses. Men vi brugte den metode, og ville ikke have noget imod hvis jeg blev gravid lidt foer planlagt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hmm. Er ked af det.... meget sur og lidt af hver.
Ja sagen er at vi har et barn allerede. Vi har planlagt at vi skal have en mere snart, men har bedt om at vente lidt, da jeg ikke er helt klar endnu.
Vi har aldrig brugt beskyttelse (bare trukket sig), og barnet var planlagt.
I alt den tid som han var har trukket sig er der aldrig sket noget. Derfor valgte vi at ikke begynde med beskyttelse efter barn. Det ville ikke et problem hvis jeg blev gravid lidt foer.
Min mand vil gerne have barn nu.
vi havde sex idag og da han kom, kom der ikke meget ud af hans ****.
og lidt efter fortalte han mig at han kom lidt inde i mig, og trak sig til sidst. Han ville snyde mig og fortalte mig ikke noget! Jeg blev pisse sur !!
Sagde til ham at jeg ikke vil have ubeskyttet sex med ham igen, indtil jeg siger andet. Ca. en time efter siger han at det hele bare var for sjovt. Men ved ikke hvad jeg skal tro ? Hvordan ville i reagere?
Jeg syntes det var tarvelig... men ved godt at jeg bare kunne have brugt beskyttelses. Men vi brugte den metode, og ville ikke have noget imod hvis jeg blev gravid lidt foer planlagt...

Ser ikke helt dilemmaet hvis det ikke et problem du bliver gravid

Anmeld

30. marts 2013

Benjamins'mor

Du kan jo hurtigt vurdere om noget har været oppe i dig, for så kommer det jo ud igen

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ser ikke helt dilemmaet hvis det ikke et problem du bliver gravid

jeg syntes bare vi begge skulle vaere enige om at han skulle komme..

Anmeld

30. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

jeg syntes bare vi begge skulle vaere enige om at han skulle komme..

Men altså han kan jo også komme uden der kommer sperm

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Du kan jo hurtigt vurdere om noget har været oppe i dig, for så kommer det jo ud igen

tjah.. der var noget hvidt noget. Men det kan jo vaere udflad?

Anmeld

30. marts 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

tjah.. der var noget hvidt noget. Men det kan jo vaere udflad?

Ja, men det minder jo meget om udflåd.

Altså jeg vil bare sige, at så længe i er enige om at gøre det uden beskyttelse kan du ikke tillade dig at blive sur. Så må i bruge kondom eller lign i stedet.

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ja, men det minder jo meget om udflåd.

Altså jeg vil bare sige, at så længe i er enige om at gøre det uden beskyttelse kan du ikke tillade dig at blive sur. Så må i bruge kondom eller lign i stedet.

okay tak for dit svar

Anmeld

30. marts 2013

optimistmor

Jeg kan fuldt ud forstå dig. men kan du ikke mærke forskellen om når han er i dig og når han kommer?  men ellers, du kan vel se om det kommer ud? jeg sys der er stor forskel på om det er min kærestes eller eget der kommer ud... 

men ville nok råde dig bedste vis at snakke med ham om det. få klargjort at sket er sket og du ikke er sur, det er den bedste måde at få ærligheden ud tror jeg. istedet for at "råbe op" og han måske går i panik fordi han ikke ved hvad han skal stille op og lyve endnu mere.. hehe 

Anmeld

30. marts 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

okay tak for dit svar

Man kan jo blive gravid selvom manden trække sig ud i god tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.