Skal jeg kvitte min mødregruppe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

jeg gav virkelig min mødregruppe en chance, men jeg trak mig også relativt hurtigt. alt var sat for højt, og det var virkelig en konkurrence om hvilket barn kunne mest sådan noget er bare ikke mig. 

du skaæ gøre det du føler for, og som du føler er rigtigt. 

Er lidt det samme her, og sådan var det slet ikke første gang, så vil nok fokusere på de dejlige veninder jeg har fået i den første gruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

B&J

LR85 skriver:

rigtig god måde a skrive det på. 

Og TS - brug tiden på dem som du virkelig synes godt om og kan lide a bruge tid på

Mange tak

Anmeld

30. marts 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Er lidt det samme her, og sådan var det slet ikke første gang, så vil nok fokusere på de dejlige veninder jeg har fået i den første gruppe

Rigtig god ide. Jeg er kun venner med 2 af dem i dag på fb, men snakker ikke med nogen af dem, men kan se de 4 af dem stadig ses jævnligt.

Jeg fraflyttede byen, og ville rigtig gerne finde nogen som havde børn på min datters alder i nærheden her, men det er også nemmere sagt en gjort altid... Men man skal gøre det som er positivt for en, og som føles rigtigt både i hjerte og hovedet. Jeg havde det skidt hver gang jeg skulle være sammen med min mg, så man skal virkelig lytte til sin krop i sådan et øjeblik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.