Jeg er virkelig i tvivl hvad jeg skal gøre
Min første Mødregruppe var fantastisk, vi ses stadig og har tæt sammenhold, vi var alle 1 gangsmødre.
Anden gang var vi blandet, 2 anden og 2 førstegangs mødre. Med stor forskel i alder på børnene, min var yngst. Hvilket gjorde vi ikke nåede langt før den første startede tilbage på arbejde, så vi nåede ikke at blive knyttet på samme måde som første gang i Mødregruppen. Vi ses ca en gang i måneden og det samme med den første, og er så svært at presse ind, især da det nogle gange må rykkes, og føler mig lidt udenfor. Den anden som i forvejen har barn, efterlader det hjemme ved sin far, den mulighed har jeg ikke og må derfor have begge unger med, og især 1 gangsmødrene er ikke glade for det, de er flinke men føler ikke meget forståelse, og er der det mindste forkølelse, vil de ikke ses med os, men børnene bliver jo forkølede i dagpleje/vuggestue, hvilket deres også gør, men er anderledes fordi mit barn er ældre. Alle børne er lige blevet 1 år. Det er som om at når vi ses, skal det være så fint med mad osv, niveuet skruet helt op, men man skal selv have mad med til børnene selvom de spiser det samme som os andre.
De er flinke og søde, men vi ses kun i Mødregruppen og ingen er interesseret i at ses ellers eller lave andre ting, og har ikke rigtig tid, føler lidt jeg kun er med fordi jeg går hjemme og er ensom, men var netop i hverdagene jeg kunne ha brugt gruppen. Føler mig malplaceret i gruppen, især den ene 1 gangsmor har jeg det lidt svært ved, vi gør ting forskellige og skal der være plads til, men hun kommer ofte med kommentarer, om de ting jeg gør

er så meget i tvivl hvad jeg bør gøre, vil heller ikke svigte dem.
Har så meget brug for råd og nye øjne på det hele
Anmeld