Hvor bliver den af og ka man tillade sig at håbe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Snuffler25

Dutte84 skriver:

Krydser alt hvad jeg kan her...

Ih hvor er du sød - tusind tusind tak Blir så glad for det hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Snuffler25 skriver:

Ih hvor er du sød - tusind tusind tak Blir så glad for det hihi

Det var så lidt...

Anmeld

28. juni 2009

Snuffler25

Så er vi på dag 39 - stadig ingen mens
Mærker jævnligt kvalme - men ellers ingen tegn på noget.

Jeg kunne ikke heeelt holde mig fra alkohol igår, men drak ikke specielt meget. Lidt rødvin til maden og så en sommersby eller to - men blev ikke fuld og det var over 14 timers fest hehe. Vi var til indflytterfest som viste sig at være bryllup - super fedt

Hmm... lægen bad mig kontakte hende hvis der ikke er sket noget torsdag.. torsdag virker som lang væk :/

Anmeld

28. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Så er vi på dag 39 - stadig ingen mens
Mærker jævnligt kvalme - men ellers ingen tegn på noget.

Jeg kunne ikke heeelt holde mig fra alkohol igår, men drak ikke specielt meget. Lidt rødvin til maden og så en sommersby eller to - men blev ikke fuld og det var over 14 timers fest hehe. Vi var til indflytterfest som viste sig at være bryllup - super fedt

Hmm... lægen bad mig kontakte hende hvis der ikke er sket noget torsdag.. torsdag virker som lang væk :/

der bliver alt hvad jeg kan her... selv katten har krydset poterne

Anmeld

28. juni 2009

Snuffler25

Caroline86 skriver:

der bliver alt hvad jeg kan her... selv katten har krydset poterne

Tak min ven

Anmeld

28. juni 2009

MyBaby

Jeg kan bare så godt forstå dine frustrationer - ventetid er bare næsten ikke til at holde ud, når det handler om at blive gravid. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg havde slet ikke tænkt på, at der ville blive så meget ventetid - ihhh!

Jeg sidder også og venter!!!! Jeg burde få mens imorgen, så jeg har jo ikke ventet så længe som dig, men jeg synes allerede, det er FOR lang tid !
Jeg har en lille fornemmelse for, at den er hjemme, men jeg tør slet ikke håbe for meget!

Jeg krydser rigtig meget fingre for dig (og mig selv :0). Glæder mig til at høre mere.

Nina

Anmeld

30. juni 2009

Snuffler25

NÅ, i nat kom så svaret - jeg er ikke gravid hehe. Min krop og cyklus er bare fucked up.. - nåede op på 40 dages cyklus denne gang, det er jo vildt

Men det er OK, at den kom i nat.. blev selvfølgelig først suuuper skuffet og ked af det.. MEN, ret hurtigt efter blev jeg også lidt glad og lettet - for så fik jeg da svar og skal ikke længere gå og vente og vente ! Det er faktisk meget rart... - og det kom i det mindste, så der ikke er noget "galt" med mig.

Så ja, "op på hesten igen" som mange andre kvinder herinde har sagt og denne gang vil jeg bruge ÆL test - det andet her orker jeg ikke igen hehe. Skal helst vide hvornår ÆL ligger så jeg ved hvornår jeg kan forvente alt det andet

Tak for støtten piger og fordi I gav jer tid til at besvare min indlæg, det betyder meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.