Hey piger,
Med frygt for at gentage mig selv, opretter jeg dette indlæg.. for ja, man føler behov for at komme ud med sine tanker og frustrationer til nogen som ved hvordan jeg har det...
I marts og april måned var min cyklus på 27 dage. I maj måned 33 dage ! I denne juni måned sidder jeg nu på dag 36 og har stadig ikke fået mens. De øvrige måneder har jeg mærket rigtig meget til min krop - kvalme, spændinger, træthed, ømme bryster - you name it - når jeg havde ÆL og menstruation. Men denne måned har jeg mærket MEGET LIDT! I sidste uge havde jeg nogle spændinger/kramper som kunne føles som mens de rer på vej - havde også lidt ømme bryster. Men lørdag, søndag forsvandt denne følelse og nu mærker jeg bare ingenting. Mens burde være kommet mandag og idag torsdag venter jeg stadig uden nogen fornemmelser.... jeg tog en test imorges - negativ. Da jeg kørte fra arbejde idag, mærkede jeg kvalme, som kommer indimellem i løbet af dagen, men ikke vildt.
Skrev til min læge imorges via lægehusets hjemmeside og forklarede sagen. Hun siger jeg skal vente og teste igen om en uge og hvis der ikke er sket noget der, skal jeg ringe til hende.
Tør jeg overhovedet HÅBE på at der kan være gevinst trods alt? Har nogen prøvet noget lignende? Det skal siges at jeg ikke tog ÆL test denne gang, da jeg ville pørve at være mindre fokuseret på vores projekt og slappe af. Nu frotryder jeg, da jeg ikke aner hvornår min ÆL fandt sted.
Jeg er så gllad på Caroline og baby2010's vegne over at de er blevet gravide, det er da helt utroligt!! Samtidig bliver jeg også lidt frustreret fordi jeg sidder i en dum situation selv lige nu. Men ih jeg er glad på jeres vegne piger, især dig Baby2010, det ved du min ven

Håber nogen vil give sig tid til at smide et par ord til mig - alt er velkommen. Også hvis det tager håbet fra mig

Anmeld