Han lyver... hvordan tackler man lige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Lol, hvis han har hygget til et billede af hende imens han var i skagen så kan det da godt være en 'veninde' fra skagen. ;-) haha.

Sådan kan man jo selvfølgelig godt vælge at se på det, meeeen.... Han er netop typen der lyver om alt for at blive mere "populær" i omgangskredsen og at have en veninde som hende kunne vel i hans øjne gøre en populær - jeg ved det ikke... 

Jeg er bare træt af at han lyver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

når han skriver som svar på en kommentar om hvem det er at det er en veninde fra skagen så synes jeg ikke det kan menes som sjov længere 

Er du sikker på at han reelt ikke er venner med hende.
Kunne jo være hun var model til sådanne ting, det er der jo altså mange der er. Så det kunne jo tænkes de var venner?

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Kunne jo være hun var model til sådanne ting, det er der jo altså mange der er. Så det kunne jo tænkes de var venner?

Rimelig sikker! 

Anmeld

29. marts 2013

C-Dog

Benjamins'mor skriver:

Men billedet er jo stadig ikke nyt som han siger ;-) men pyt, ts, ignorere ham dog. Han bliver nok ikke mere populær af at blive bustet. han er nok bare lidt umoden :-)

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Men billedet er jo stadig ikke nyt som han siger ;-) men pyt, ts, ignorere ham dog. Han bliver nok ikke mere populær af at blive bustet. han er nok bare lidt umoden :-)

nu har jeg spurgt ham hvornår det er taget, bare for sjov - og når han har svaret på det, så gør jeg ikke mere ved det -men jeg vil være sikker på om han lyver og hvis han svarer i sommers eller noget i den stil så har jeg mit svar.

Anmeld

29. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Sådan kan man jo selvfølgelig godt vælge at se på det, meeeen.... Han er netop typen der lyver om alt for at blive mere "populær" i omgangskredsen og at have en veninde som hende kunne vel i hans øjne gøre en populær - jeg ved det ikke... 

Jeg er bare træt af at han lyver

Syntes nu alligevel at det kunne være sjovt at sende linket i en kommentar

Ej det er måske lige så barnligt men, lidt sjovt!

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg har overvejet det - overvejede lidt at spørge om hun havde en søster og så sende linket - men jeg venter lige og giver ham en chance 

Anmeld

29. marts 2013

VIPpigen

Krussedulle skriver:

haha.tænkte det samme

Anmeld

29. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har overvejet det - overvejede lidt at spørge om hun havde en søster og så sende linket - men jeg venter lige og giver ham en chance 

Så lyver han måske ikke en anden gang

Anmeld

29. marts 2013

Krussedulle

VIPpigen skriver:

haha.tænkte det samme

hihi

Måske løj han ikke om sådan noget igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.