Han lyver... hvordan tackler man lige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
26 svar
22 synes godt om
29. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en kammerat som den anden dag lagde et billede på facebook og skrev "melanie på sin nye motorcykel" - for det første var alt grønt på det billede, træer, græs osv. for det andet havde den her pige ikke ret meget tøj på (shorts og t-shirt) og så stod der i kommentaren at det var en veninde fra skagen...

Jeg tænkte så lidt for mig selv at det var godt klaret at det var et nyt billede osv. når det lignede et sommerbillede så googlede lige lidt og fandt så frem til at det er denne side, med det samme billede: 

http://www.sportbikerider.us/SP/205372

Det er kommenteret helt tilbage i 2007, mit spørgsmål er så - hvordan tackler man lieg det? altså skal jeg konfrontere ham med det eller bare lade som om jeg slet ikke har set det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

29. marts 2013

Tigger

Jeg er også lidt forvirret her.. Hvad vil du konfrontere ham med? At han har stjålet billedet? For det er selvfølgelig ikke i orden...

Anmeld

29. marts 2013

C-Dog

Haha hvor bustet er han lige :-P hvis han er en spagsmager havde jeg nok skrevet bustet fuckfjæs, som om du har en chance. :-D men nu har jeg også fb fuld af håbefulde drengerøve der kan ta det ;-)

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Tigger skriver:

Jeg er også lidt forvirret her.. Hvad vil du konfrontere ham med? At han har stjålet billedet? For det er selvfølgelig ikke i orden...

netop, jeg synes ikke det er i orden.. 

Anmeld

29. marts 2013

Tigger

Har du overvejet, at han bare laver sjov?

Anmeld

29. marts 2013

Tigger

Anonym skriver:

netop, jeg synes ikke det er i orden.. 

Ok, men så må du jo bare gøre opmærksom på, at det ikke er ok at tage andres billeder...

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Tigger skriver:

Har du overvejet, at han bare laver sjov?

når han skriver som svar på en kommentar om hvem det er at det er en veninde fra skagen så synes jeg ikke det kan menes som sjov længere 

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Haha hvor bustet er han lige :-P hvis han er en spagsmager havde jeg nok skrevet bustet fuckfjæs, som om du har en chance. :-D men nu har jeg også fb fuld af håbefulde drengerøve der kan ta det ;-)

Haha, ja gid det var så nemt i det her tilfælde 

Anmeld

29. marts 2013

C-Dog

Anonym skriver:

når han skriver som svar på en kommentar om hvem det er at det er en veninde fra skagen så synes jeg ikke det kan menes som sjov længere 

Lol, hvis han har hygget til et billede af hende imens han var i skagen så kan det da godt være en 'veninde' fra skagen. ;-) haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.