Offentligt med igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Kløver

Nessie skriver:

Hvor bliver det spændende

Håber for jer at det lykkes hurtigt, og det kunne jo så være lidt sjovt hvis I lige nåede at lave en øko mere

Kunne det, men tør ikke stræbe efter det, da jeg har fået en masse cyster, og frygter graviditet udenfor livmoderen så det bedste er faktisk at jeg ikke bliver gravid, før jeg igen er scanner og vi ved hvor mange som er sprunget, og hvordan det hele ser ud
Tak, vi håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Nessie

Maja84 skriver:

Kunne det, men tør ikke stræbe efter det, da jeg har fået en masse cyster, og frygter graviditet udenfor livmoderen så det bedste er faktisk at jeg ikke bliver gravid, før jeg igen er scanner og vi ved hvor mange som er sprunget, og hvordan det hele ser ud
Tak, vi håber på det bedste

Så vil jeg "nøjes" med at krydse fingre for at det lykkes i første forsøg

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Nessie skriver:

Så vil jeg "nøjes" med at krydse fingre for at det lykkes i første forsøg

Tak er pænt af dig

Anmeld

1. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Ja det virker helt fjollet for har præsteret 2 skønne økobørn, næsten lige i rap, første gang, blev jeg gravid efter en hsu og ventede bare på opstart i pergotime og var så gravid, 2 gang blev vi enige om at der jo nok kunne gå længe, og da jeg ikke reagerede godt på minipillerne smed jeg dem efter kort tid. Og blev gravid igen 6 mdr efter fødslen af min søn.

Nu har de undersøgt, og efter minipiller, har min pco forværret sig, vi snakkede, og skulle jeg have flere børn, var tidspunktet nu, af flere årsager. Det korte af det lange er, at vi nu starter iui behandling med hormoner om 2 mdr, hvor jeg har første samtale hvad der præcis skal ske, indtil da skal jeg holde øje med cyklus og om jeg får æl.

Så nu jeg fremme fra skabet, i ønsket om at få en sidste graviditet, og udfyldt et lige så stort ønske om endnu et barn, som det har været de første 2 gange

Det bliver så spændende søde.. 

Anmeld

1. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Det bliver så spændende søde.. 

Ja det gør, kunne være hyggeligt vi kom til at følges, selvom jeg nu håber du når de 2 streger før mig

Anmeld

1. april 2013

StudPsyk

Maja84 skriver:

Ja det virker helt fjollet for har præsteret 2 skønne økobørn, næsten lige i rap, første gang, blev jeg gravid efter en hsu og ventede bare på opstart i pergotime og var så gravid, 2 gang blev vi enige om at der jo nok kunne gå længe, og da jeg ikke reagerede godt på minipillerne smed jeg dem efter kort tid. Og blev gravid igen 6 mdr efter fødslen af min søn.

Nu har de undersøgt, og efter minipiller, har min pco forværret sig, vi snakkede, og skulle jeg have flere børn, var tidspunktet nu, af flere årsager. Det korte af det lange er, at vi nu starter iui behandling med hormoner om 2 mdr, hvor jeg har første samtale hvad der præcis skal ske, indtil da skal jeg holde øje med cyklus og om jeg får æl.

Så nu jeg fremme fra skabet, i ønsket om at få en sidste graviditet, og udfyldt et lige så stort ønske om endnu et barn, som det har været de første 2 gange

Jeg håber det lykkedes jer uden alt for meget bøvl 

Anmeld

1. april 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Jeg håber det lykkedes jer uden alt for meget bøvl 

Tusind tak, håber vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.