Offentligt med igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
16 svar
11 synes godt om
29. marts 2013

Kløver

Ja det virker helt fjollet for har præsteret 2 skønne økobørn, næsten lige i rap, første gang, blev jeg gravid efter en hsu og ventede bare på opstart i pergotime og var så gravid, 2 gang blev vi enige om at der jo nok kunne gå længe, og da jeg ikke reagerede godt på minipillerne smed jeg dem efter kort tid. Og blev gravid igen 6 mdr efter fødslen af min søn.

Nu har de undersøgt, og efter minipiller, har min pco forværret sig, vi snakkede, og skulle jeg have flere børn, var tidspunktet nu, af flere årsager. Det korte af det lange er, at vi nu starter iui behandling med hormoner om 2 mdr, hvor jeg har første samtale hvad der præcis skal ske, indtil da skal jeg holde øje med cyklus og om jeg får æl.

Så nu jeg fremme fra skabet, i ønsket om at få en sidste graviditet, og udfyldt et lige så stort ønske om endnu et barn, som det har været de første 2 gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

LinLin

29. marts 2013

kriknu

29. marts 2013

Muhmi

Krydser for at det vil lykkes jer! 

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Krydser for at det vil lykkes jer! 

Tak søde, det håber vi, kunne være dejligt hvis det lykkedes inden nytår

Hvordan går det hjemme hos jer

Anmeld

29. marts 2013

BigHope13

for at det lykkedes for jer hurtigt

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Tak for de krydsede fingre allesammen, er så sødt af jer

Anmeld

29. marts 2013

k&k&k&k

Maja84 skriver:

Ja det virker helt fjollet for har præsteret 2 skønne økobørn, næsten lige i rap, første gang, blev jeg gravid efter en hsu og ventede bare på opstart i pergotime og var så gravid, 2 gang blev vi enige om at der jo nok kunne gå længe, og da jeg ikke reagerede godt på minipillerne smed jeg dem efter kort tid. Og blev gravid igen 6 mdr efter fødslen af min søn.

Nu har de undersøgt, og efter minipiller, har min pco forværret sig, vi snakkede, og skulle jeg have flere børn, var tidspunktet nu, af flere årsager. Det korte af det lange er, at vi nu starter iui behandling med hormoner om 2 mdr, hvor jeg har første samtale hvad der præcis skal ske, indtil da skal jeg holde øje med cyklus og om jeg får æl.

Så nu jeg fremme fra skabet, i ønsket om at få en sidste graviditet, og udfyldt et lige så stort ønske om endnu et barn, som det har været de første 2 gange

For at dit/jeres ønske går i opfyldelse.

Her er mit største ønske også en tredje graviditet og baby men manden er ikke helt overbevist

Glæder mig til at høre om den dejlige nyhed du forhåbentlig snart kommer med

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

k&k&k skriver:

For at dit/jeres ønske går i opfyldelse.

Her er mit største ønske også en tredje graviditet og baby men manden er ikke helt overbevist

Glæder mig til at høre om den dejlige nyhed du forhåbentlig snart kommer med

Tusind tak, håber vi også

Håber manden din går med til endnu et ønskebarn

Vildt ønsket om flere børn kan være så stort selvom man i forvejen er velsignet med 2 skønne unger, måske det er fordi man ved alt det fantastiske som følger med

Anmeld

1. april 2013

Nessie

Hvor bliver det spændende

Håber for jer at det lykkes hurtigt, og det kunne jo så være lidt sjovt hvis I lige nåede at lave en øko mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.