Søger hurtigt svar.. Please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

mab

modesty skriver:

Nej, kroppen skal ikke "have ro" - du kan da sagtens tage i byen. MEN jeg ville nok holde mig til en enkelt genstand, så hvis det er fordi du gerne vil drikke dig fuld - ja, så ville jeg blive hjemme.

okay, må jeg spørge hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

modesty

okay, må jeg spørge hvorfor?

Hvorfor kroppen ikke skal have ro? Eller hvorfor jeg ikke ville drikke? Jamen der er vel stadig en lille chance for at du er gravid, eller hvordan?

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

modesty skriver:

Nej, kroppen skal ikke "have ro" - du kan da sagtens tage i byen. MEN jeg ville nok holde mig til en enkelt genstand, så hvis det er fordi du gerne vil drikke dig fuld - ja, så ville jeg blive hjemme.

Jeg forstod det som meningen med at tage i byen var at drikke sig fuld

Anmeld

29. marts 2013

mab

modesty skriver:

Hvorfor kroppen ikke skal have ro? Eller hvorfor jeg ikke ville drikke? Jamen der er vel stadig en lille chance for at du er gravid, eller hvordan?

Ja var også det jeg mente ;-) 

Men ja er bare pisse træt af jeg aldrig kan noget, har ikke drukket i 6 mdr. Savner minebyture med tøsserne! 

Og så tænker jeg bare hvad er odsne nå testen er negativ 14 dage efter iui?

Anmeld

29. marts 2013

modesty

Ja var også det jeg mente ;-) 

Men ja er bare pisse træt af jeg aldrig kan noget, har ikke drukket i 6 mdr. Savner minebyture med tøsserne! 

Og så tænker jeg bare hvad er odsne nå testen er negativ 14 dage efter iui?

Det forstår jeg udmærket godt. Jeg var stort set tørlagt i to år da jeg prøvede at blive gravid, og derefter kommer graviditeten og amning... Og midt i behandlingen har man jo lige netop brug for at gå ud og fyre den af, have det sjovt og glemme det hele.

Jamen altså... Jeg kan ikke svare dig på hvad chancen er, men mit gæt er at den er  meget lav...

Så hvis du har lyst, ja, så skal du i hvert fald ikke høre nogle dømmende ord herfra. 

Anmeld

29. marts 2013

modesty

Jeg forstod det som meningen med at tage i byen var at drikke sig fuld

Jep - jeg misforstod. 

Anmeld

29. marts 2013

tweety2060

Ved ikke om svaret kommer for sent, men jeg ville godt turde tage af sted og hygge mig, drikke en enkelt eller to.... KOmme ud og få lidt andre tanker end pb, danse, hygge og tøsesnakke.
Der er jo en chance for positiv gt, så jeg ville ikke drikke mig fra sans og samling...
God aften

Anmeld

29. marts 2013

Maja88

Var godt nok ikke i behandling men ved den første gik jeg 15 dage over tid ogs testede negativ.. så samme aften drak jeg mig hammer lam.. det viste sig så jeg var gravid og har jordens skønneste datter på 2 år i dag

Anmeld

29. marts 2013

Lotus86

Jeg ville helt sikkert tage af sted, det lyder til at du har brug for at få tankerne hen på noget andet. Jeg ville heller ikke have noget problem med at drikke nogle sjusser, HVIS du så er gravid, så sker det sgu nok ikke det store ved det

Tror man skal passe på, at projekt baby ikke overtager totalt, selvom det kan være møg svært, især når man er i behandling, kunne jeg forestille mig.

Anmeld

30. marts 2013

mab

Jeg havde besluttet at tage afsted, men er hjemme nu -Jeg kunne sku ikke :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.