Søger hurtigt svar.. Please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
19 svar
4 synes godt om
29. marts 2013

mab

Hejallesammen :-) 

Jeg søger et hurtigt svar!!

Jeg blev insimineret for 14 dage siden idag, har test dag inorgen. Men jeg begyndte at bløde i onsdags - dog kun pletblod og det forsatte listtorsdag og sluttet så helt igen. Jeg vil ikke kalde det for mens start, blot lidt blod..

Jeg har smug testet idag og den var 120% negativ - jeg tænker derfor at svaret er det samme imorgen. 

Sagen er den min veninde holder sin fødselsdag i aften, hvor Tøsserne tager videre i byen, og jeg ved ikke om jeg skal tage med eller ej? 

Er lidt træt af at være kedelig og begrænse mig selv fordi hvad nu hvis..

Hvsd ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Mini us

Jeg ville blive hjemme og få lidt ro på.. Har selv været i behandling.. Håber den er der 

Anmeld

29. marts 2013

mab

Mini us skriver:

Jeg ville blive hjemme og få lidt ro på.. Har selv været i behandling.. Håber den er der 

Tror du det kan nå at ændre sig? :-)

Anmeld

29. marts 2013

Mini us

mab skriver:

Tror du det kan nå at ændre sig? :-)

Svært at sige men det er vigtigt at kroppen får ro tænker hvis det var din mens så ville du have regulær blødning.. Men ved det ikke 

Anmeld

29. marts 2013

mab

Mini us skriver:

Svært at sige men det er vigtigt at kroppen får ro tænker hvis det var din mens så ville du have regulær blødning.. Men ved det ikke 

Ja okay :-) tak for svaret. 

Jeg ved sku ikke helt hva jeg ender med at gøre :-)

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Jeg skal selv i behandling om 2 mdr. Hvis det var mig ville jeg nok også blive hjemme fra byen, selv om der har været lille blødning kan du stadig være blevet gravid, og har selv prøvet at en test kan ændre sig natten over

Krydser for en lille spire

Anmeld

29. marts 2013

mab

Maja84 skriver:

Jeg skal selv i behandling om 2 mdr. Hvis det var mig ville jeg nok også blive hjemme fra byen, selv om der har været lille blødning kan du stadig være blevet gravid, og har selv prøvet at en test kan ændre sig natten over

Krydser for en lille spire

Fra helt negativ til positiv?

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

mab skriver:

Fra helt negativ til positiv?

Helt negativ, til svag positiv som blev mere og mere tydelig, og har begge gange først testet positiv omkring uge 5 ca og bekræftet med en digital test

Anmeld

29. marts 2013

mab

Maja84 skriver:

Helt negativ, til svag positiv som blev mere og mere tydelig, og har begge gange først testet positiv omkring uge 5 ca og bekræftet med en digital test

Åh nu tør jeg da næsten ikke

Anmeld

29. marts 2013

modesty

mab skriver:

Hejallesammen :-) 

Jeg søger et hurtigt svar!!

Jeg blev insimineret for 14 dage siden idag, har test dag inorgen. Men jeg begyndte at bløde i onsdags - dog kun pletblod og det forsatte listtorsdag og sluttet så helt igen. Jeg vil ikke kalde det for mens start, blot lidt blod..

Jeg har smug testet idag og den var 120% negativ - jeg tænker derfor at svaret er det samme imorgen. 

Sagen er den min veninde holder sin fødselsdag i aften, hvor Tøsserne tager videre i byen, og jeg ved ikke om jeg skal tage med eller ej? 

Er lidt træt af at være kedelig og begrænse mig selv fordi hvad nu hvis..

Hvsd ville i gøre??

Nej, kroppen skal ikke "have ro" - du kan da sagtens tage i byen. MEN jeg ville nok holde mig til en enkelt genstand, så hvis det er fordi du gerne vil drikke dig fuld - ja, så ville jeg blive hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.