Hjælp mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Betina88

Jeg ved ikk' , hva' for nogle sutter Phillip ska' ha' , når vi ska' købe til ham ..

Hva' for nogle sutter er egentlig bedst for et nyfødt barn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

A.

eliasogmor skriver:

så skal i også lige huske...at... sutter skal skiftes ud hver 3 uge.....hvordan vil i lige gøre det når i har så mange sutter, i ved jo ikke hvornår i har købt dem... kvinder kvinder....jeg køber også mange sutter..men det er fordi han smider dem væk, i toilettet, når vi cykler, kører ture..og det med sutte kæden holder ikke for den hiver han også af..

jeg skifter i hvertfaldt ikke sutter ud hver 3 uger..det kan jeg slet ikke se nogen grund til

Anmeld

25. juni 2009

A.

Betina88 skriver:

Jeg ved ikk' , hva' for nogle sutter Phillip ska' ha' , når vi ska' købe til ham ..

Hva' for nogle sutter er egentlig bedst for et nyfødt barn ?

helst ingen da det kan ødælegge (staves) sutte teknik men ellers dem hvor det står at det er  til nyfødte

Anmeld

25. juni 2009

Betina88

agnieszka skriver:

helst ingen da det kan ødælegge (staves) sutte teknik men ellers dem hvor det står at det er  til nyfødte

Okai , mange tak ..

Anmeld

25. juni 2009

eliasogmor

agnieszka skriver:

jeg skifter i hvertfaldt ikke sutter ud hver 3 uger..det kan jeg slet ikke se nogen grund til

nej gør jeg heller ikke..eller det sker jo naturligt....da de blir væk..men det står faktisk bag på pakningen.....men men men...det kan jo også bare være salgsteknik...

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

SUTTER!!??? ej, det var da det mest triste at være afhængig af at købe-griner- min søn får nye når der er ved at være hul i dem han har og så køber jeg tre til en tyver-smiler- men nu er sutter også det mest triste at se i munden på børn, så jeg sørger for de ses så lidt som muligt..
Knus Eva...er er bikini-købs-afhængig-...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.