Hjælp mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg er afhæning af at købe suttere til min datter. Hun har en kæmpe bøtte med dem i. Hun skal helst have en i ALLE farver, nu mangler hun bare en i orange - så den kommer da selvfølgelig ind af døren mandag regner jeg med.

Pt må jeg ikke købe flere for min kæreste, men jeg gør det i hemmelighed. Men han opdager det som regl når hun skal bruge dem.

Arhhh fuck it, idag har jeg jo købt 3 over nettet. Altså...
Synes det er stort jeg indrømmer det.. Haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

A.

også mig hehe men sdjovt nok at min dreng bruger ikke ret meget sut men han skal har den i farve så det passer til hans tøj

Anmeld

25. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

agnieszka skriver:

også mig hehe men sdjovt nok at min dreng bruger ikke ret meget sut men han skal har den i farve så det passer til hans tøj

Min datter bruger osse kun sut når hun sover eller er ked af det. Men på trods af deeet, har hun voldsomt mange suttere.

Anmeld

25. juni 2009

Mira0911

Jeg køber sutter næsten hver gang vi er ude,.. Julie bruger den kun når hun sover..

Anmeld

25. juni 2009

CRS

ved det her ikke er stedet at sige det her MEN KVINDER!!!!!!!!!

Anmeld

25. juni 2009

Muffinmus

LærkesFar skriver:

ved det her ikke er stedet at sige det her MEN KVINDER!!!!!!!!!

For dælen du har ret!!!!!!!
Og jo, det er da lige stedet for vi skal sgu da have af vide vi er galt på den...selv om vi inderst inde nok har en liiiiile ide

Anmeld

25. juni 2009

eliasogmor

så skal i også lige huske...at... sutter skal skiftes ud hver 3 uge.....hvordan vil i lige gøre det når i har så mange sutter, i ved jo ikke hvornår i har købt dem... kvinder kvinder....jeg køber også mange sutter..men det er fordi han smider dem væk, i toilettet, når vi cykler, kører ture..og det med sutte kæden holder ikke for den hiver han også af..

Anmeld

25. juni 2009

CRS

synes ud fra hvad i skriver, at kunne fornemme at jeres herlige unger knap bruger sut mere!!!! Så stop dog jeres overforbrug af sutte køb... brug da de penge på noget andet!! jeres mand, jer selv!! noget andet til børnene, de rent faktisk kan bruge til noget

Anmeld

25. juni 2009

TbCp

Liva har en pose (som jeg har syet) fyldt med sutter. Den hænger på hendes seng så hun selv kan fiske en ny sut op. Tror hun har omkring 25 sutter... MEN... jeg kan bar aldrig finde en når hun skal bruge en. Hun smider dem alle mulige steder, derfor køber jeg konstant sutter

Anmeld

25. juni 2009

Henriette72

Der er jeg nok i modsatte ende. Selma bruger MAM sutter. De "store", men hun har kun 4 og vil stort set kun bruge den ene (hendes "blomster-sut") Hun er 2 og bruger den kun når hun skal sove om aftenen. Hun har ingen i vuggestuen. Når de 4 hun har er brugt/skal smides ud, køber jeg ikk flere. Hun bruger den kun til at falde i søvn med og når hun sover, spytter hun den ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.