Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt se stregen
Og endnu bedre når jeg gør den negativ
Stort tillykke, i skal nok klare den
Muhmi skriver: Jeg kan godt se stregen Og endnu bedre når jeg gør den negativ Stort tillykke, i skal nok klare den
Louise :-) skriver: Jeg ser den også stort tillykke - snydepels!
Jeg ser den også stort tillykke - snydepels!
Hehe - tark
LMX skriver: Ha! Din bandit sådan at teste før tid. Fyha! Ps. Jeg ser stregen TILLYKKE !
Ha! Din bandit sådan at teste før tid. Fyha!
Ps. Jeg ser stregen TILLYKKE !
TAAAK!!
Lilje82 skriver: Med lidt god vilje kan jeg også sagtens fornemme den...
Med lidt god vilje kan jeg også sagtens fornemme den...
Samme her - fornemmer en skygge
Jeg kan ikke se stregen - heller ikke selvom den er gjort negativ Men selvfølgelig for en lille baby
BabyWish9413 skriver: KÆMPE Tillykke . for at den bliver bedere positiv, måske vi kan følges lidt? Jeg venter også et julebarn, du velkommen til at skrive en privatbesked, hvis du interesseret
KÆMPE Tillykke . for at den bliver bedere positiv, måske vi kan følges lidt? Jeg venter også et julebarn, du velkommen til at skrive en privatbesked, hvis du interesseret
Du får lige en PM når jeg er LIDT mere sikker på at jeg RENT FAKTISK er gravid har vist ikke helt forstået det endnu, fordi den er så svag men det er baby nr 2. Ved min første testede jeg også så svagt til at starte med, dog var det senere end denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128