Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal egentlig først testdag om et par dage. Men jeg ku ikk la vær og der er en meget svag positiv test!!!
Manden er lidt bekymret fordi der desværre er sket det at jeg for få dage siden er blevet fyret, så økonomien bliver stram. Men jeg er sikker på vi nok skal klare det! Men det er da et super dilemma, mht at søge nyt job. Men det må jeg tage efter påske! Lige nu er det bare en dejlig dag, og så skal der re-testes på søndag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg skal egentlig først testdag om et par dage. Men jeg ku ikk la vær og der er en meget svag positiv test!!! Manden er lidt bekymret fordi der desværre er sket det at jeg for få dage siden er blevet fyret, så økonomien bliver stram. Men jeg er sikker på vi nok skal klare det! Men det er da et super dilemma, mht at søge nyt job. Men det må jeg tage efter påske! Lige nu er det bare en dejlig dag, og så skal der re-testes på søndag
Måske jeg bilnd men kan intet se
Kan heller ikk se stregen.
Men måske billedet der driller.
Ha! Din bandit sådan at teste før tid. Fyha!
Ps. Jeg ser stregen TILLYKKE !
Med lidt god vilje kan jeg også sagtens fornemme den...
jeg kan desværre ikke se stregen men håber den kommer
Pøj pøj med testdag på søndag Lad os håbe den er en del mere positiv end denne!!
mortilelias:-) skriver: Måske jeg bilnd men kan intet se
Den er der, men ja den er meget svag men dr også kun 3+3 i dag. Så jeg håber den bliver derinde så er der julebarn i vente, hvis den gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128