Jeg har snydt og testet før tid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
21 svar
10 synes godt om
29. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal egentlig først testdag om et par dage. Men jeg ku ikk la vær og der er en meget svag positiv test!!!

Manden er lidt bekymret fordi der desværre er sket det at jeg for få dage siden er blevet fyret, så økonomien bliver stram. Men jeg er sikker på vi nok skal klare det! Men det er da et super dilemma, mht at søge nyt job. Men det må jeg tage efter påske! Lige nu er det bare en dejlig dag, og så skal der re-testes på søndag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg skal egentlig først testdag om et par dage. Men jeg ku ikk la vær og der er en meget svag positiv test!!!

Manden er lidt bekymret fordi der desværre er sket det at jeg for få dage siden er blevet fyret, så økonomien bliver stram. Men jeg er sikker på vi nok skal klare det! Men det er da et super dilemma, mht at søge nyt job. Men det må jeg tage efter påske! Lige nu er det bare en dejlig dag, og så skal der re-testes på søndag

Måske jeg bilnd men kan intet se

Anmeld

29. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Kan heller ikk se stregen.

Men måske billedet der driller.

Anmeld

29. marts 2013

LMX

Ha! Din bandit sådan at teste før tid. Fyha!

Ps. Jeg ser stregen   TILLYKKE !

Anmeld

29. marts 2013

Lilje82

Med lidt god vilje kan jeg også sagtens fornemme den... 

Anmeld

29. marts 2013

B&J

jeg kan desværre ikke se stregen men håber den kommer

Anmeld

29. marts 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Pøj pøj med testdag på søndag Lad os håbe den er en del mere positiv end denne!! 

Anmeld

29. marts 2013

Muffinmus

Kan sagtens se den selv om den er meget svag, håber det bedste for dig søndag og med nyt job

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

mortilelias:-) skriver:

Måske jeg bilnd men kan intet se

Jeg kan heller intet se men er måske for svag til at kunne fanges godt nok på kamera

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Den er der, men ja den er meget svag men dr også kun 3+3 i dag. Så jeg håber den bliver derinde så er der julebarn i vente, hvis den gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.