Hvornår ved man de er klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

Mother-love

Loa skriver:

Jeg ved ikke hvad der er rigtigt og forkert, men her agter vi da ikke at få Isabella renlig før hun viser lidt interesse.
Ikke fordi vi ikke gider tage udfordringen med at skippe bleen, men fordi jeg frygter et dårligt resultat hvis vi presser hende...
Hun er 2,5 og gider stadig ikke sidde på potten som vi har stående (kun et enkelte par gange har hun siddet der er øjeblik) men hun vil bestemt ikke lave noget derpå.....
Har ikke lyst til at tvinge hende eller presse på....

Jeg er også bange for at presse Isabella. Hun har heller ikke vist tegn til at hun vil prøve det. Men nu køber jeg en potte istedet for toiletsædet og så prøver jeg at gå på toilet med hende. Og hvis hun ikke vil detjamen så vil hun det ikke. Jeg har ikke lyst til at presse hende. For det skal jo være noget hun gider.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

L&V

Maja88 skriver:

Vi bliver nok ikke enigem. For ser mange børn i bh hvor forældre presser på for at barnet er blefri men børnene er bare ikke klar

Ja der oplever jeg så det modsatte.

Anmeld

29. marts 2013

Elgaard73

Månsson skriver:

Ja der oplever jeg så det modsatte.

Vil lige knytte en kommentar til det... Det er som sagt rigtig at man førhen gerne så at børn var renlige før børnehavealderen... Men dengang så man også flere "senfølger", som natte sengevædning helt op i skolealderen, problemmer med forstoppelse (pågrund af at de holdte sig) nervøs urin inkontinens osv... Statistisk set forkom det langt oftere, end idag, hvor langt de fleste forældre vælger at tage det i barnest's tempo og ikke efter hvilken alder barnet senest bør være blefri.

Det er da lidt tankevækkende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.