Hvad laver i samme som par?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

Muhmi

hehe.
Spiller jeg også med manden. Hvilken et?

Også spiller vi starcraft.
ellers spiller vi Ps3 sammen.
Vi nørder meget sammen.

Heroes III selvfølgelig Det bliver jo ikke bedre

Vi elsker at nørde sammen, vi spiller også Diablo II sammen, det er bare super hyggeligt

Og når vi får vores konto op og køre, så skal vi til at spille LOTR, det bliver så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Maja88

Snakker.  Putter.. sexer.. spiller brætspil...kort..eller terninger...

Lige da prinsessen sov spillede vi wii.. eller hyggrr vi på sofaen med film eller serier

Anmeld

28. marts 2013

Faith

Både min mand og jeg er meget optaget af personlig udvikling, såsom mindfullness og stresshåndtering. Vi har netop afsluttet et kursus i sidstnævnte.

Udover det elsker vi at lave god mad sammen. Vi køber ind til noget rigtig lækkert og så drikker vi et par glas god rødvin mens vi laver maden. Det sker bare desværre ikke så ofte mere da vi jo har 3 børn. Men i aften skal vi have kæresteaften uden børn og der er købt ind til forret, hovedret og dessert og en god flaske rødvin. Det glæder vi os til.

Og ellers er vi jo fælles om børnene. Tager på ture sammen med dem, handler sammen med dem, besøger bedsteforældre osv.

Vi supplerer hinanden super godt.

Anmeld

28. marts 2013

bobbles

heller spørge hvad vi ikke laver sammen Vi laver alt sammen og vi elsker at gå ud og spise. vi skal faktisk ud og spise på Blovstrød kro i aften da vi er Børne fri

Anmeld

28. marts 2013

LBK

dukke skriver:

Hej piger

Jeg kom til at tænke på hvad laver i samme som par?
Her hjemme skal vi til at træne sammen min kæreste skal bare blive lidt mere makeret og jeg skal stramme op efter 2 gravidteter hænger maven lidt. Jeg er ikke så ked af hvordan jeg ser ud men vil bare gerne tabe mig så jeg er bare så glad for at min kæreste vil hjælpe med at få mig igang

Vi spiller musik sammen flere gange om ugen.. Går i biografen, spiser ude og hygget i sofaen med knald gode film

Anmeld

28. marts 2013

grinny

Vi laver faktisk ikke særligt meget sammen. Vi er begge computernørder og sidder derfor det meste af tiden ved hver vores computer. Jeg spiller Minecraft lige i øjeblikket og han spiller WoW. Til tider spiller vi begge enten Minecraft eller WoW 

Vi snakker rigtig meget sammen selvom vi sidder ved hver vores computer, men vi er som sådan ikke rigtig sammen 

Vi begge elsker at vi kan gøre sådan i forholdet, der er ingen der bestemmer hvornår den anden må spille, og vi er gode til at spørge hinanden om vi ikke lige skal slukke nogle timer og se en film - og der er aldrig sure miner når computeren skal slukkes 

Anmeld

28. marts 2013

kriknu

Nu er min kæreste jo min tidligere bedsteven, og vi havde dengang tradition for at løbe meget sammen, men jeg er kommet lidt ud af formen efter jeg blev gravid, så vi går utrolig mange ture med kameraer og tager billeder af alt det der lige falder os ind, mens v. bare går og snakker, både om os men mest om lillemanden... 

Vi laver somregel lidt sjov med det vi ser og prøver at få det omdannet til et navn til ham, i denne uge har han heddet Trey(træ), Birk og Benke :-)

det har vi det nu meget sjovt med, og så kan vi få flere timer til at gå med at spille Diablo eller andre spil vi kan spille med/mod hinanden.

og nu har jeg lige fået telia så vi vil da prøve om ikke vi kan benytte os af telia tirsdag og så tage i biografen mindst engang i måneden, ikke lige det første stykke tid efter fødslen men inden og når han er blevet lidt større igen 

Anmeld

28. marts 2013

DKTiha

herhjemme laver vi egentlig ikke noget sammen udover når vi sover...

Han spiller ps3 battlefield og jeg sidder og får tiden til at gå på nettet... og der bliver ikke rigtig snakket sammen da han for det meste sidder og snakker over skype ..

Anmeld

28. marts 2013

LinLin

Ser De unge mødre
Hehe...

Vi har ikke nogen fælles hobby... Men vi kan godt lide at hygge os i sofaen når drengene er puttet! film, tv, wii eller ps3...

Min mands store hobby er modelhelikopter og jeg laver perler for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.