Hvad laver i samme som par?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
18 svar
4 synes godt om
28. marts 2013

dukke

Hej piger

Jeg kom til at tænke på hvad laver i samme som par?
Her hjemme skal vi til at træne sammen min kæreste skal bare blive lidt mere makeret og jeg skal stramme op efter 2 gravidteter hænger maven lidt. Jeg er ikke så ked af hvordan jeg ser ud men vil bare gerne tabe mig så jeg er bare så glad for at min kæreste vil hjælpe med at få mig igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Stivdie

dukke skriver:

Hej piger

Her hjemme skal vi til at træne sammen min kæreste skal bare blive lidt mere makeret og jeg skal stramme op efter 2 gravidteter hænger maven lidt. Jeg er ikke så ked af hvordan jeg ser ud men vil bare gerne tabe mig så jeg er bare så glad for at min kæreste vil hjælpe med at få mig igang

Herhjemme har vi tidligere løbet lidt sammen. Jeg startede med at løbe, og fik tilfældigvis en dag lokket ham med på en lille tur, og så blev han helt bidt af det. Pt. løber jeg ikke, for har et knæ, der har lidt svært ved at holde til det, så har ikke rigtig haft mod på det, nu her, hvor det har været glat.
Og så danser vi sammen en gang om ugen. Vi danser standard og latinamerikansk dans (Vild med dans-dans) sammen med to vennepar, hvilket er rigtig hyggeligt!

Anmeld

28. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi plejede at spille WoW sammen men det er blevet alt for hektisk for manden at følge med så vi sidder mest med hvert vores spil og bare hyggesnakker imens

Vi kan godt lide at se en film på sofaen og bare slappe af sammen

Vi er begge hjemme grundet min ledighed(som måske snart er slut) og kærestens sygemelding ovenpå en meget slem depression som følge af dårligt arbejdsmiljø... Så laver næsten alt sammen i løbet af dagen

Hvis sønnen er i VS så kommer manden ud og sidder på en stol ved siden af mens jeg vasker op så vi kan snakke imens og så jeg ikke føler mig ensom

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

dukke skriver:

Hej piger

Vi ser film, går ture, tager ud og spiser , i biffen/teateret- men vi har ikke sådan rigtig nogen fælles interesser, men vi klare den fint alligvel 

Anmeld

28. marts 2013

tarkoflen

Vi elsker at madprogrammer sammen! Det er total yndlingsbeskæftigelse

Der ud over kan vi god lide at gå ud og spise, ligge og putte i sengen og slappe af sammen! Og så er vi vist bare gode til at hygge sammen!

Vi har ikke rigtig nogle fælles interesser eller hvad skal man sige, ud over at vi er glade for madprogrammer

Men vi supplerer bare hinanden rigtig godt...

Anmeld

28. marts 2013

Muhmi

Hehe.. Vi er ret glade for at sove.. Så det gør vi sammen...

Ser fjernsyn/serier er også en ret god hobby for os...

Vi spiller også lidt age of empires nogle gange, eller heroes...

Ej, vi har ingen sådan, fælles aktiviteter... Jo sex...  

Anmeld

28. marts 2013

@BRUGER

dukke skriver:

Hej piger

vi går ture på en time hver dag :-)..

Og ellers er han meget god til det med overraskelser, feks. de dage han har tidligt fri, da kan han godt finde på at kører hjem og hente mig, og så ha en shoppetur eller cafetur i ærmet eller bare en rigtig gammeldags skovtur med madkurv :-)

og når det så bliver tid til at hente lillepigen kan vi nemlig også gøre det sammen, som vores datter er helt vild med når vi gør, :-) ja ellers er vi gode til at slappe af og slænge på sofaen med en god film

gå i byen sammen osv, alt i alt passer vi nok meget godt sammen, går efter samme værdier og deler (stortset) mening om de fleste ting :-) 

Anmeld

28. marts 2013

MIWULA

Her bruger vi rigtig meget af vores tid sammen med familie og venner sammen Altså.  Også tager vi i biffen, ser film, tager på ture også sammen med Jamie.  Og tager ud og spiser enten brunch eller aftensmad. 

Anmeld

28. marts 2013

modesty

Vi har ikke nogen decideret hobby sammen, men vi er begge meget vilde med film og TV-serier. Hverdagsaftenerne bruger vi tit på at se serier sammen.

Og så sørger vi for at komme på restaurant eller i biffen cirka en gang hver 14. dag, for at have lidt romantisk tid sammen.

(næsten) hver eftermiddag når vi har hentet vores søn i VS, går vi en tur sammen alle tre, hvor vi får snakket om arbejde, hvordan dagen er gået og hvad vi nu ellers går og tænker på.

Anmeld

28. marts 2013

twinny

Muhmi skriver:

Hehe.. Vi er ret glade for at sove.. Så det gør vi sammen...

Ser fjernsyn/serier er også en ret god hobby for os...

Vi spiller også lidt age of empires nogle gange, eller heroes...

Ej, vi har ingen sådan, fælles aktiviteter... Jo sex...  

hehe.
Spiller jeg også med manden. Hvilken et?

Også spiller vi starcraft.
ellers spiller vi Ps3 sammen.
Vi nørder meget sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.