tilbage holdt skat, hvornår udbetalt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

lucas<3

På min står der 1 maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Benjamins'mor

Overskydende skat skulle gerne blive udbetalt idag. Jeg har ihvertfald fået mine skattepenge.

Anmeld

27. marts 2013

MortilElias2010

Benjamins'mor skriver:

Overskydende skat skulle gerne blive udbetalt idag. Jeg har ihvertfald fået mine skattepenge.

Ja når den ikke er tilbageholdt så får man dem idag. Vi andre må væbne os med tålmodighed til sidst i maj. -har læst TO forskellige versioner nu. 

Anmeld

27. marts 2013

Benjamins'mor

MortilElias2010 skriver:

Ja når den ikke er tilbageholdt så får man dem idag. Vi andre må væbne os med tålmodighed til sidst i maj. -har læst TO forskellige versioner nu. 

Nå for Søren, mærkeligt i ikke bare kan få den udbetalt. De har da haft tid nok.

Anmeld

27. marts 2013

Sabsy

Det har jeg lige fået brev om - de tilbageholder min skat penge for at undersøge om min eksmand skylder noget. Vi underskriver papir i april 24., såååå nederen...

Anmeld

27. marts 2013

pcoramt

channie-g skriver:

sagden er den at jeg fik afvide at når jeg havde en afbetalings ordning med staten på min su gæld så ville den ikke blive trukket, men derimod udbetalt (hvilket den også gjorde sidste år) men har stadig ikke fået min overskudene skat tilbage og det samme har min mand heller ikke (han har ingen gæld til det staten), er der nogen der kan svare på hvornår de tænker de kommer, og hvis  ikke mine kommer, fair nok, men hvornår kommer min mands så (dem har de også tilbage holdt for at undersøge om han skylder noget, hvilket han ikke gør)

Jeg mener at hvis i er gift får du ikke penge tilbage i skat, heller ikke din mand.. For så hæfter i fælles for gælden..

Anmeld

27. marts 2013

Lullaby

pcoramt skriver:

Jeg mener at hvis i er gift får du ikke penge tilbage i skat, heller ikke din mand.. For så hæfter i fælles for gælden..

Nope, ikke medmindre hun har skrevet under på noget også. Det er en skrøne at man hæfter fælles bare fordi man er gift.

Anmeld

27. marts 2013

Elgaard73

Man hæfter ikke for gæld som er stiftet før ægteskabet... Det er kun ved gæld som man har stiftet efter at man har giftet sig.

Anmeld

27. marts 2013

Elgaard73

Her skyldte min mand omkring 1000 kr. Dem har de modregnet og udbetalt restbeløbet i dag... Så det er altså ikke alle der skal vente indtil April/Maj.

Anmeld

27. marts 2013

Mamalou

Det er vel kun misligeholdt gæld, at SKAT tilbageholder overskydende skat til? Hvis du afdrager på din SU gæld som du skal, så tror jeg altså ikke at der tilbageholdes penge til det... 

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.