Er blevet alene :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Love2

Rikkemor89 skriver:

Hej alle i skønne mennesker her inde (: 

Jeg er desværre blevet alene med min søn Johannes, som bliver 3 år her den 10 April.. <3

Faren og jeg snakker sammen endnu og vi er ikke uvenner eller noget, så det er dejligt nok, men desværre er jeg begyndt og kunne mærke det meget på Johannes, han vil ikke sove til middag og han vil ikke falde i søvn som før om aften, synes endeligt det er lidt hårdt, men håber det bliver bedre når han begynder i børnehaven (: 

Nogen gode råd søges til hvordan jeg får Johannes vil at sove bedre om aften (: 

Det er jeg da ked ad at hører. Har også gået fra min Eks for fire måneder siden. Har to børn som jeg står selv. 

Jeg kan love dig at det bliver bedre med tiden, han skal lige vænne sig til hans nye liv. Snak med ham, selvom i ikke er sammen så fortæl at i stadigvæk elsker ham, både mor og Far. Det er en hård til i skal igennem, men hold ud eder bliver bedre. 

Hvis der er noget mere du vil vide er du velkommen til at skrive til mig på pb. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Rikkemor89

kriknu skriver:

Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg ved at da min nevø var lille skred hans far indimellem fordi han havde det lidt svært, men når han gjorde det kunne min nevø ikke sove før hans far kom hjem..

Indtil vi så endag fandt på at give min nevø hans fars dyne at sove med, han var godt nok ikke lige så gammel som din søn men jeg tror det var duften af hans far der gjorde det... 

Jeg ved ikke om du har noget af din søns fars som stadigvæk lugter lidt af ham som han kan sove med, eller noget og så spørge ham om han kan passe på det for far eller noget i den stil ...

jeg håber virkelig at det snart ændres så han kan få sovet igen.. Jeg ved desværre ikke hvad der kan gøres eller hvad jeg kan skrive/sige, andet end jeg håber det bedste for jer 

Puha det lyder ikke sjovt for din nevø og din søster :/ 

Men mange tak skal du have (: 

Anmeld

30. marts 2013

Rikkemor89

Majena skriver:

Det er jeg da ked ad at hører. Har også gået fra min Eks for fire måneder siden. Har to børn som jeg står selv. 

Jeg kan love dig at det bliver bedre med tiden, han skal lige vænne sig til hans nye liv. Snak med ham, selvom i ikke er sammen så fortæl at i stadigvæk elsker ham, både mor og Far. Det er en hård til i skal igennem, men hold ud eder bliver bedre. 

Hvis der er noget mere du vil vide er du velkommen til at skrive til mig på pb. 

Mange tak (; 

Jeg er helt sikker på det nok skal blive bedre (: 

Anmeld

30. marts 2013

wamse

Lige et kram herfra

Anmeld

30. marts 2013

Rikkemor89

wamse skriver:

Lige et kram herfra

Mange tak (: 

Anmeld

30. marts 2013

Laulund87

Jeg ved godt jeg er dybt fraværende søde, det er jeg ked af

Men jeg vil gerne skrive/snakke hvis du har brug for det

Anmeld

31. marts 2013

Rikkemor89

Laulund87 skriver:

Jeg ved godt jeg er dybt fraværende søde, det er jeg ked af

Men jeg vil gerne skrive/snakke hvis du har brug for det

Det er i orden søde <3

Jeg ved du osse har dit og tænke på søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.