Er blevet alene :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
16 svar
2 synes godt om
27. marts 2013

Rikkemor89

Hej alle i skønne mennesker her inde (: 

Jeg er desværre blevet alene med min søn Johannes, som bliver 3 år her den 10 April.. <3

Faren og jeg snakker sammen endnu og vi er ikke uvenner eller noget, så det er dejligt nok, men desværre er jeg begyndt og kunne mærke det meget på Johannes, han vil ikke sove til middag og han vil ikke falde i søvn som før om aften, synes endeligt det er lidt hårdt, men håber det bliver bedre når han begynder i børnehaven (: 

Nogen gode råd søges til hvordan jeg får Johannes vil at sove bedre om aften (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

babyonboard

Hej med dig

ved ikke hvad du skal gøre, men ville ikke forlade din tråd uden et og håber der er nogle andre der kan hjælpe dig..

Anmeld

27. marts 2013

serinasmor

Rikkemor89 skriver:

Hej alle i skønne mennesker her inde (: 

Jeg er desværre blevet alene med min søn Johannes, som bliver 3 år her den 10 April.. <3

Faren og jeg snakker sammen endnu og vi er ikke uvenner eller noget, så det er dejligt nok, men desværre er jeg begyndt og kunne mærke det meget på Johannes, han vil ikke sove til middag og han vil ikke falde i søvn som før om aften, synes endeligt det er lidt hårdt, men håber det bliver bedre når han begynder i børnehaven (: 

Nogen gode råd søges til hvordan jeg får Johannes vil at sove bedre om aften (: 

Hmm ... Hvornår skal han starte i børnehave ? For jeg tror det kommer helt ad sig selv der ... Det gjorde det i hvert fald her ... Hun droppede så også middagsluren samtidig for hun kunne ikke falde i søvn i børnehaven ...

Måske er han klar til at droppe luren ?

Og ellers . Det er aldrig sjovt at blive alene

Anmeld

27. marts 2013

Mamalou

Det er svært pludselig at stå alene og samtidig se, at ens guldklump reagerer. Jeg blev selv alene i juni sidste år, så jeg ved hvad du går igennem. Du skal tænke på, at det er et sundhedstegn, at han reagerer på de forandringer der sker og jeg tror det er vigtigt at holde så meget fast i den hverdag som han kender og sørge for at der er så meget ro på som muligt. 

Louise

Anmeld

27. marts 2013

MorDk

27. marts 2013

Rikkemor89

lottepigen12 skriver:

Hej med dig

ved ikke hvad du skal gøre, men ville ikke forlade din tråd uden et og håber der er nogle andre der kan hjælpe dig..

Årh mange tak skal du have (: 

Jeg er virkelig glad for der er nogen dejlige mennesker her inde på baby (: 

Anmeld

27. marts 2013

Rikkemor89

serinasmor skriver:

Hmm ... Hvornår skal han starte i børnehave ? For jeg tror det kommer helt ad sig selv der ... Det gjorde det i hvert fald her ... Hun droppede så også middagsluren samtidig for hun kunne ikke falde i søvn i børnehaven ...

Måske er han klar til at droppe luren ?

Og ellers . Det er aldrig sjovt at blive alene

Håber på han starter lige så stille op i næste uge, men det er ikke sikkert endnu da der gik en masse galt da vi flyttede så de har ikke kunne give os en plads endnu..

Ja det kan da nemt ske han er færdig med middagsluren..

Anmeld

27. marts 2013

Rikkemor89

Mamalou skriver:

Det er svært pludselig at stå alene og samtidig se, at ens guldklump reagerer. Jeg blev selv alene i juni sidste år, så jeg ved hvad du går igennem. Du skal tænke på, at det er et sundhedstegn, at han reagerer på de forandringer der sker og jeg tror det er vigtigt at holde så meget fast i den hverdag som han kender og sørge for at der er så meget ro på som muligt. 

Louise

Ja det er nemlig det, jeg har også tænk det er da meget normalt at han reager på at vi er blevet alene.. 

Mange tak for støtten her inde (: 

Anmeld

27. marts 2013

Rikkemor89

MorDk skriver:

Mange tak (: 

Anmeld

27. marts 2013

kriknu

Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg ved at da min nevø var lille skred hans far indimellem fordi han havde det lidt svært, men når han gjorde det kunne min nevø ikke sove før hans far kom hjem..

Indtil vi så endag fandt på at give min nevø hans fars dyne at sove med, han var godt nok ikke lige så gammel som din søn men jeg tror det var duften af hans far der gjorde det... 

Jeg ved ikke om du har noget af din søns fars som stadigvæk lugter lidt af ham som han kan sove med, eller noget og så spørge ham om han kan passe på det for far eller noget i den stil ...

jeg håber virkelig at det snart ændres så han kan få sovet igen.. Jeg ved desværre ikke hvad der kan gøres eller hvad jeg kan skrive/sige, andet end jeg håber det bedste for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.