katastrofe dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det ville ikke holde mig fra hverken det ene eller det andet. Men jeg bløder heller ikke så meget -  og så er det jo en smagssag. 

Men det er da synd hvis det helt skal ødelægge glæden for jer. I kan da sagtens have en hyggelig og romantisk weekend uden sex. Nyd det og slap af. Gå lange ture hånd i hånd, spis god mad og drik noget vin. Brug det som opvarmning til den helt store omgang, når du er klar igen "Når jeg er klar til sex igen, så skal jeg..." 

God tur. Og husk en anden gang at planlægge sex-weekend længere tid fra din mens. 

min mens plejer bare at komme omkring den 15, så derfor er jeg helt rundt på gulvet over hvorfor den starter allerede nu

men fik spiral for 2 uger siden, jeg ved ikke om den kan ha snydt mit system ??

og ja, det blir nok bare det vi må , bare hygge med god mad og vin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Laulund87

Det ville jeg dælme også være ked af!

Jeg kan slet ikke bruge Tampax, har mange menssmerter og absolut ingen lyst når det er den tid på måneden, så det ville også ødelægge det for mig.

Anmeld

27. marts 2013

nielsen80

Anonym skriver:

jeg er SÅ ked af det

på lørdag skal kæresten og jeg på et kur og hotel ophold bare for en enkelt nat

og jeg glædede mig så meget

men nu , er jeg så ked af det

min mens har idag meldt sin ankomst, dvs NUL hyggen med kæreste NUL hygge i spa

den er 5 dage for tidligt end først regnet med, så jeg er bare helt knust da jeg havde regnet med at vi godt kunne nå at komme afsted og få en god nat

det værste er så at vi ikke kan afbestille eller lave den om
så vi er bare nød til at tage afsted og ja så lave ingen ting faktisk ..
snøft

Hvor er det bare synd - tænker som stinew79, har du mulighed for måske at sælge det?

Anmeld

27. marts 2013

nielsen80

Hvor er det bare synd - tænker som stinew79, har du mulighed for måske at sælge det?

Eller måske ringe til spa-stedet, sig du er blevet syg, og ville høre om man i det lidt specielle tilfælde kunne rykke weekenden......måske for et lille gebyr. Der sker jo ikke noget ved at spørge.

Anmeld

27. marts 2013

FruK

Anonym skriver:

min mens plejer bare at komme omkring den 15, så derfor er jeg helt rundt på gulvet over hvorfor den starter allerede nu

men fik spiral for 2 uger siden, jeg ved ikke om den kan ha snydt mit system ??

og ja, det blir nok bare det vi må , bare hygge med god mad og vin

Nå, ok... Det var fordi du skrev 5 dage for tidligt - det er jo lidt tæt på, især når I først skal afsted lørdag. 

Jeg ved ikke noget om spiral, men det kan da sikkert godt lave lidt "ged" i systemet.

Kan godt forstå at du ærgrer dig, når du bløder så voldsomt. Men jeg ville nu tage afsted alligevel og nyde kvalitetstid med manden, selvom det blev uden sex. 

Anmeld

27. marts 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

jeg er SÅ ked af det

den er 5 dage for tidligt end først regnet med, så jeg er bare helt knust da jeg havde regnet med at vi godt kunne nå at komme afsted og få en god nat

snøft

åh hvor jeg føler med dig, jeg har selv prøvet præsis det samme da vi skulle på weekend ophold i et luksus sommerhus med Spa , lækker strand osv....

jeg var os rigtig ked af det, men vi kan desværre ikke gøre noget ved Naturens gang ....

Anmeld

27. marts 2013

LilleLene

Anonym skriver:

jeg kan godt bruge tampax, men problemet er at jeg er en af dem der virkelig styrtbløder når først det for alvor er igang så dvs at bare et bind skal jeg skifte hver 30 min, og om natten med de store natbind er jeg oppe og skifte hver anden time

med hensyn til sex imens, så NO .. min kæreste og jeg har prøvet en gang før og det svineri det magter jeg ik igen og det var simpelthen bare for ulækkert syntes jeg

hvad med at gøre det i badet, så sviner det jo ikke og bliver hurtigt skyllet af

jeg blødte i 2 mdr pga mini-piller... og der må man bare tænke kreativt eller prøve at få det il at fungere

men forstår din frustration

Anmeld

27. marts 2013

bobbles

kan ikke se problemet. jeg bruger Tampa når jeg er i svømme hallen og her er der ingen problemer med sex selvom man har det røde. var det ikke dig der skrev om at skulle til DGI huset Herning? der var du ikke anonym

Anmeld

27. marts 2013

EmmaKathrine

Anonym skriver:

jeg er SÅ ked af det

snøft

Sex i badet og brug tampax i spaen :-) slemmere er det vel ikke? 

Anmeld

27. marts 2013

Bassemor<3

Tampon og sport i 2'eren, det er det eneste råd jeg kan komme med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.