katastrofe dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
19 svar
12 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg er SÅ ked af det

på lørdag skal kæresten og jeg på et kur og hotel ophold bare for en enkelt nat

og jeg glædede mig så meget

men nu , er jeg så ked af det

min mens har idag meldt sin ankomst, dvs NUL hyggen med kæreste NUL hygge i spa

den er 5 dage for tidligt end først regnet med, så jeg er bare helt knust da jeg havde regnet med at vi godt kunne nå at komme afsted og få en god nat

det værste er så at vi ikke kan afbestille eller lave den om
så vi er bare nød til at tage afsted og ja så lave ingen ting faktisk ..
snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Kidztown

Nej hvor træls.

Kan i ikke prøve at komme med en syg forklaring for hvorfor i skal have det skubet ?

Anmeld

27. marts 2013

ano14316

Anonym skriver:

jeg er SÅ ked af det

på lørdag skal kæresten og jeg på et kur og hotel ophold bare for en enkelt nat

og jeg glædede mig så meget

men nu , er jeg så ked af det

min mens har idag meldt sin ankomst, dvs NUL hyggen med kæreste NUL hygge i spa

den er 5 dage for tidligt end først regnet med, så jeg er bare helt knust da jeg havde regnet med at vi godt kunne nå at komme afsted og få en god nat

det værste er så at vi ikke kan afbestille eller lave den om
så vi er bare nød til at tage afsted og ja så lave ingen ting faktisk ..
snøft

ahhh op på hesten igen.. 

du kan jo godt komme i spa, du skal bare bruge tampax... og en mand er ikke en mand før han har krydset den røde linje

Som min læge sagde til mig engang fordi jeg blev ved med at bløde.. 

Gå du nu bare hjem og hyg med din kæreste, det er jo bare rent blod, det er der intet ulækkert ved. 

Der er da lige nogen ting man springer over, men altså man kan da sagtens sexe.. 

Anmeld

27. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ville jeg ha det på fulstændig samme måde som dig! 

Jeg kan heller ik bruge tampon osv,,så her ville spa osv også være udelukket for mit vedkommende!

Og jeg ku ALDRIG finde på at ha sex, mens jeg har mens! Det ville simpelhen være for grænseoverskridende for mig, og tror endelig heller ik min kærste ville syntes det var særlig lækkeret! 

Du ku da evt prøve at sælge det?!

Og ellers ku i måske få massage osv. Vh stine

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Kidztown skriver:

Nej hvor træls.

Kan i ikke prøve at komme med en syg forklaring for hvorfor i skal have det skubet ?

jeg ved bare ikk hvad det skulle være

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

ahhh op på hesten igen.. 

du kan jo godt komme i spa, du skal bare bruge tampax... og en mand er ikke en mand før han har krydset den røde linje

Som min læge sagde til mig engang fordi jeg blev ved med at bløde.. 

Gå du nu bare hjem og hyg med din kæreste, det er jo bare rent blod, det er der intet ulækkert ved. 

Der er da lige nogen ting man springer over, men altså man kan da sagtens sexe.. 

jeg kan godt bruge tampax, men problemet er at jeg er en af dem der virkelig styrtbløder når først det for alvor er igang så dvs at bare et bind skal jeg skifte hver 30 min, og om natten med de store natbind er jeg oppe og skifte hver anden time

med hensyn til sex imens, så NO .. min kæreste og jeg har prøvet en gang før og det svineri det magter jeg ik igen og det var simpelthen bare for ulækkert syntes jeg

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her ville jeg ha det på fulstændig samme måde som dig! 

Jeg kan heller ik bruge tampon osv,,så her ville spa osv også være udelukket for mit vedkommende!

Og jeg ku ALDRIG finde på at ha sex, mens jeg har mens! Det ville simpelhen være for grænseoverskridende for mig, og tror endelig heller ik min kærste ville syntes det var særlig lækkeret! 

Du ku da evt prøve at sælge det?!

Og ellers ku i måske få massage osv. Vh stine

mmm jeg ku prøve, men når det allerede er lørdag er der jo ik lang tid til

Anmeld

27. marts 2013

ano14316

Anonym skriver:

jeg kan godt bruge tampax, men problemet er at jeg er en af dem der virkelig styrtbløder når først det for alvor er igang så dvs at bare et bind skal jeg skifte hver 30 min, og om natten med de store natbind er jeg oppe og skifte hver anden time

med hensyn til sex imens, så NO .. min kæreste og jeg har prøvet en gang før og det svineri det magter jeg ik igen og det var simpelthen bare for ulækkert syntes jeg

Ja okay det kan jeg så godt forstå.. styrtbløder du hele vejen igennem... jeg tænkte det kunne nå at tage lidt af inden i skole afsted.. 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ja okay det kan jeg så godt forstå.. styrtbløder du hele vejen igennem... jeg tænkte det kunne nå at tage lidt af inden i skole afsted.. 

det plejer at være 2 og 3 dag at jeg knap kan bevæge mig væk fra et toliet og det jo onsdag idag dvs 1 dag, og så er lørdag 4 dag, så jeg kan være heldig, men mit held plejer ikke at være det bedste

Anmeld

27. marts 2013

FruK

Det ville ikke holde mig fra hverken det ene eller det andet. Men jeg bløder heller ikke så meget -  og så er det jo en smagssag. 

Men det er da synd hvis det helt skal ødelægge glæden for jer. I kan da sagtens have en hyggelig og romantisk weekend uden sex. Nyd det og slap af. Gå lange ture hånd i hånd, spis god mad og drik noget vin. Brug det som opvarmning til den helt store omgang, når du er klar igen "Når jeg er klar til sex igen, så skal jeg..." 

God tur. Og husk en anden gang at planlægge sex-weekend længere tid fra din mens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.