Barn nummer 2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

tweety2060

catharina skriver:

kan ikke huske om der har været et indslag her inde ang om at få barn nummer 2. Men ville høre om hvornår i andre har fået nummer 2 eller har planer om at prøve på at få nummer 2. 

Her hjemme har vi snakket om at begynde at prøve når lille manden er et år. For kommer der til at gå et år igen før det lykkes så syns jeg ikke der skal ventes, men ja bliver jeg gravid efter 3 mdr ja så ved jeg ikke om detevt ville være for tidligt.

her ønskede vi at der var omkring 20-24 mdr mellem ungerne, men det er jo ikke altid det går som man ønsker. Nu er den store 2,7 år og der er desværre ikke tegn til nr 2 endnu.... men nummer 2 er -lig velkommen, når den har lyst til at leje sig ind i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

MorDk

Her kom barn nummer 2 efter godt 2 år. Begge mine unger er fra september ♥ Bassen er fra sep '10 og Prinsessen er fra sep '12 ♥

Anmeld

26. marts 2013

LinLin

Mine drenge er fra hhv 2/9-06 og 9/9-10 - så fire år og en uge!

Jeg synes alt under 2 1/2 år er for lidt...

Anmeld

26. marts 2013

Lunae

Vi har en datter fra sep 2010 og venter en søn i juli 2013. Der kommer til at være ca 2 år og 10 mdr mellem dem. Vi har altid snakket om 3 år imellem! Vi startede projektbaby i okt, for at det passede med studiet og blev gravid i første forsøg!

Anmeld

26. marts 2013

Aabye

Her er der 19 mdr mellem vores to.. Det synes jeg er en fin aldersforskel.. Graviditeten var dog rigtig hård for mig at komme igennem da jeg døjede med en voldsom bækken og symfyse løsning der gjorde det næsten umuligt for mig bare at gå ned i dagplejen med den ældste..  

Anmeld

26. marts 2013

Hailiesmom11

Her bliver der 2år og 3 mdr imellem storesøster og lillebror vi synes det er passende. .

Anmeld

26. marts 2013

Benjamins'mor

Her bliver 2 år og 8/9 mdr.

Anmeld

26. marts 2013

(august)

Vi har knap 17 mdr mellem vores to prinsesser og det er dejigt nu hvor den lille er blevet 14 mdr og den store på 2,5 er blefri  De hygger bare rigtig meget lige for tiden, så det er rigtig dejligt. 

Nr. 2 for vores vedkomne kom som en dejlig overraskelse og vi ville overhovedet ikke undvære hende selvom det til tider har været hårdt med to små og bleskift på samlebånd

Anmeld

26. marts 2013

Clisolka

catharina skriver:

kan ikke huske om der har været et indslag her inde ang om at få barn nummer 2. Men ville høre om hvornår i andre har fået nummer 2 eller har planer om at prøve på at få nummer 2. 

Her hjemme har vi snakket om at begynde at prøve når lille manden er et år. For kommer der til at gå et år igen før det lykkes så syns jeg ikke der skal ventes, men ja bliver jeg gravid efter 3 mdr ja så ved jeg ikke om detevt ville være for tidligt.

Jeg er gravid nu med lillebror/søster - jeg har termin 1½ måned før min datter fylder 3  

Anmeld

26. marts 2013

lilledittemor

catharina skriver:

Jeg er gravid med nr. 2 her bliver der 17 måneder imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.