Barn nummer 2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
21 svar
3 synes godt om
26. marts 2013

MorTilDenDejligste

kan ikke huske om der har været et indslag her inde ang om at få barn nummer 2. Men ville høre om hvornår i andre har fået nummer 2 eller har planer om at prøve på at få nummer 2. 

Her hjemme har vi snakket om at begynde at prøve når lille manden er et år. For kommer der til at gå et år igen før det lykkes så syns jeg ikke der skal ventes, men ja bliver jeg gravid efter 3 mdr ja så ved jeg ikke om detevt ville være for tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

L&V

catharina skriver:

kan ikke huske om der har været et indslag her inde ang om at få barn nummer 2. Men ville høre om hvornår i andre har fået nummer 2 eller har planer om at prøve på at få nummer 2. 

Her hjemme har vi snakket om at begynde at prøve når lille manden er et år. For kommer der til at gå et år igen før det lykkes så syns jeg ikke der skal ventes, men ja bliver jeg gravid efter 3 mdr ja så ved jeg ikke om detevt ville være for tidligt.

Jeg er gravid nu med nummer to, der bliver 22mdr mellem dem hvis alt går planmæssigt

Anmeld

26. marts 2013

Christina :-)

Her bliver der 3 år og 6 mdr ca

Anmeld

26. marts 2013

MorTilDenDejligste

Månsson skriver:

Jeg er gravid nu med nummer to, der bliver 22mdr mellem dem hvis alt går planmæssigt

ja okay detville heller ikke være skidt, så er det også gået hurtigt eller hvad??

Anmeld

26. marts 2013

MorTilDenDejligste

mortilelias:-) skriver:

Her bliver der 3 år og 6 mdr ca

Ja det syns jeg er for lang imellem, ville helst at nummer to kom til verden når den ældste er 2 et halvt, men ja det kan være svært at få til at passe.

Anmeld

26. marts 2013

L&V

catharina skriver:

ja okay detville heller ikke være skidt, så er det også gået hurtigt eller hvad??

Ja altså med at blive gravid osv.. Vi mistede men blev kort efter gravid igen.. Vi har aldrig sat datoer for pb osv men tænkt at nu vil vi gerne snart ha et og taget det meget stille og roligt..

Anmeld

26. marts 2013

Svenne

Jeg har termin på søndag med barn nr. 2.

Min søn bliver 3 år d. 29. april.

Så ca. 3 års forskel.

Vi begyndte projekt baby for 2. gang, så det tidligst kunne blive i januar - dvs. så ville der have været 2 år og 8 mdr. mellem dem. Men jeg blev også gravid i 1. forsøg med min søn. Så vi ville ingen "chancer" tage

Anmeld

26. marts 2013

Christina :-)

catharina skriver:

Ja det syns jeg er for lang imellem, ville helst at nummer to kom til verden når den ældste er 2 et halvt, men ja det kan være svært at få til at passe.

Vær sin smag!

Anmeld

26. marts 2013

Gittemor09

catharina skriver:

her er der 3 år, 1 måned, og 6 dage imellem

Anmeld

26. marts 2013

SHERO

Jeg er gravid med nr to nu, den nye kommer til oktober som min søn bliver fire i januar... Synes det er en okay alder, for mit vedkommende har jeg altid ønsket de endten skulle være tæt på hinanden altså 2 år, eller 4 eller mere. Min søn når er at være så gammel han er bevidt om hvad det vil sige at være storebror, hjælpe til mv, og så er han forhåbentlig blefri inden så jeg slipper for 2 blebørn... Så jeg synes fire år er helt perfekt her.. (nu kan det heller ikke være anderledes hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.