Bedste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

jeg er ikke god til at lade folk komme tæt på - da jeg er blevet fravalgt så mange gange . Så vælger med omhu hvem der kommer tæt på .

men dem jeg har sætter jeg pris på og nogen som betyder meget for mig . Men som dig er det forskelligt hvad jeg deler med hvem . 

Deler nu heller ikke tøsefnidder med min mand , men han er den der har været der ALTID for mig , den eneste . Vi har kendt hinanden i 20 år . Så han er den jeg deler mine tanker med 

Jeg har også en mur oppe og det er nok derfor jeg ikke deler alt. Jeg er blevet såret for mange gange, så der er lige en lille afstand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Starter lige med at sige at jeg er anonym fordi den ene af dem jeg vil omtale er herinde og jeg vil ikke såre nogen

Hvordan vil du definere en bedste veninde? Hvis du har en bedste veninde, hvorfor er det så lige hende der er det?

Jeg har nemlig to gode veninder og de ser åbenbart begge mig som deres bedste veninde Det var jeg ikke engang klar over før de begge omtalte mig som det. Jeg ser dem begge som gode, tætte veninder, men bedste veninde? Nej det tror jeg ikke for deler man ikke alt med en bedste veninde? Hmm det er nok der jeg trækker linjen. På den anden side, deler man så vitterligt ALT med en bedste veninde? Jeg har bare sagt til begge at de er min bedste veninde for jeg vil jo ikke såre dem 

Ja det var lige lidt tanker fra mig

For mig at se er "en bedste veninde" bare en dum titel, jeg bryder mig ikke om at sige "den veninde er bedst." 

Jeg har har mange bekendte - og få veninder, men de veninder jeg så har, er tilgængel rigtig tætte men ingen er bedere end den anden. Personligt deler jeg heller ikke alt med mine veninder, vil gerne have lidt privatliv også. 

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

@BRUGER skriver:

For mig at se er "en bedste veninde" bare en dum titel, jeg bryder mig ikke om at sige "den veninde er bedst." 

Jeg har har mange bekendte - og få veninder, men de veninder jeg så har, er tilgængel rigtig tætte men ingen er bedere end den anden. Personligt deler jeg heller ikke alt med mine veninder, vil gerne have lidt privatliv også. 

Du har helt ret! Hvor er den ene bedre end den anden hmm

Det sidste er jeg også helt enig i

Anmeld

26. marts 2013

bøllen

Anonym skriver:

Jeg har også en mur oppe og det er nok derfor jeg ikke deler alt. Jeg er blevet såret for mange gange, så der er lige en lille afstand.

Jeg deler meget med personer jeg stoler på, men ikke alt. Sådan er jeg ikke som person... Der er ting / tanker jeg holder inden for husets vægge

Anmeld

26. marts 2013

bøllen

@BRUGER skriver:

Lige mine tanker. Ingen af mine er de bedste. Jo på hver deres måde. 

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg deler meget med personer jeg stoler på, men ikke alt. Sådan er jeg ikke som person... Der er ting / tanker jeg holder inden for husets vægge

Enig hehe

Anmeld

26. marts 2013

2721

Anonym skriver:

Det var også længe I har kendt hinanden

"Problemet" er nok at jeg netop forbinder en bedste veninde med en man deler alt med. Vitterligt alt og det kan jeg ikke. Det er jeg for privat til. Men måske jeg opfatter det anderledes end andre

Ja, det er mange år

Det behøver man ikke i mine øjne, altså hende og jeg deler næsten alt og jeg stoler 100% på hende, men det er jo nået der er kommet med tiden

Det vigtigste for mig er at kunne regne med mine venner, at vide at de er der. At føle mig værdsat, men jeg behøver ikke dele ALT

Anmeld

26. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har 5 bedste veninder og jeg ville virkeligt gøre næsten alt for dem!! Den ene har jeg kendt i 23 år, de andre i 13 år. Vil vore at påstå at de ved det meste om mig og jeg om dem. 

Det er forskellige ting vi snakker om, og hende jeg har kendt længst er ik med i den anden gruppe, for jeg er så stor egoist, at jeg vil ha hende helt for mig selv, hvis man ka sige sådan

Og når vi bliver gamle og grå, ka vi fortælle vores børnebørn sjove historie om vores vilde ungdom for jeg er sikker på vi stadig er venner, den dag vi sidder på plejehjemmet.. Vh stine

Anmeld

27. marts 2013

LMX

Jeg har ikke nogen bedste veninde som sådan. Jeg har mange..

Alle mine veninder betyder rigtig meget for mig.

Jeg kan ikke i den forstand nummerere dem da jeg 'bruger' dem forskelligt i forskellige situationer.

Der er nogen jeg er mere fortrolige med og nogen jeg har kendt i rigtig mange år.

Veninder er bare guld værd. Vil gøre alt for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.