Bedste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
18 svar
10 synes godt om
26. marts 2013

Anonym trådstarter

Starter lige med at sige at jeg er anonym fordi den ene af dem jeg vil omtale er herinde og jeg vil ikke såre nogen

Hvordan vil du definere en bedste veninde? Hvis du har en bedste veninde, hvorfor er det så lige hende der er det?

Jeg har nemlig to gode veninder og de ser åbenbart begge mig som deres bedste veninde Det var jeg ikke engang klar over før de begge omtalte mig som det. Jeg ser dem begge som gode, tætte veninder, men bedste veninde? Nej det tror jeg ikke for deler man ikke alt med en bedste veninde? Hmm det er nok der jeg trækker linjen. På den anden side, deler man så vitterligt ALT med en bedste veninde? Jeg har bare sagt til begge at de er min bedste veninde for jeg vil jo ikke såre dem 

Ja det var lige lidt tanker fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

lycly

Min bedste veninde og jeg deler ALT. Det er hende jeg ringer til som den første i alle situationer. Vi har kendt hinanden i 7 år og har derfor været igennem teenage årene sammen og har bare støttet hinanden igennem alt. Vi har grinet og grædt sammen og jeg stoler ligeså meget på hende som jeg stoler på mig selv, hun er virkelig som en søster de mig.

Sådan definerer jeg en bedste veninde

Anmeld

26. marts 2013

bøllen

Jeg har ingen bedste veninder , men jeg har nogle gode veninder jeg kan dele mange ting med men den eneste jeg deler ALT med er min mand .

De venner / veninder jeg har deler jeg mange ting med men langt fra alt . Det er forskelligt hvad jeg deler med dem - det jeg deler med den ene , deler jeg ikke med den anden . 

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg har ingen bedste veninder , men jeg har nogle gode veninder jeg kan dele mange ting med men den eneste jeg deler ALT med er min mand .

De venner / veninder jeg har deler jeg mange ting med men langt fra alt . Det er forskelligt hvad jeg deler med dem - det jeg deler med den ene , deler jeg ikke med den anden . 

Sådan har jeg det også Jeg "bruger" mine veninder forskelligt forstået på den måde at har jeg oplevet noget, ved lige lige præcis hvem af dem jeg skal dele det med. Hvem jeg skal gå til aæt afhængigt af hvem der ville kunne støtte mest i den givne situation.

Vil dog sige at jeg ikke deler alt med min mand. Er der tøsefnidder mellem veninder, siger jeg det ikke til ham. Det har jeg ikke behov for, for det ville han ikke kunne sætte sig ind i alligevel

Anmeld

26. marts 2013

2721

Jeg har 1. Og hende og jeg deler næsten alt. Vi taler sammen hver dag og der er intet jeg IKKE kan sige til hende. Vi har kendt hinanden i 17 år
Hun er min klippe, min søster i hjertet og min familie. Hun er den der aldrig har svigtet og selvom vi er 2 vidt forskellige steder i livet, er vi stadig i stand til at bevare vores forhold.
Jeg har også andre venner, som jeg deler meget med, men i den seneste tid må jeg indrømme at jeg Lidt har følt mig valgt fra.

Jeg tror godt man kan have 2 bedste venner og man behøver ikke dele alt. Det vigtigste for mig er bare man er ærlig og rumlig. Og så er det vigtigt at begge parter føler sig tilgodeset
Tror også de fleste har brug for mere end en ven, da alle mennesker er forskellige og man bruger hinanden på forskellige måder

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Min bedste veninde og jeg deler ALT. Det er hende jeg ringer til som den første i alle situationer. Vi har kendt hinanden i 7 år og har derfor været igennem teenage årene sammen og har bare støttet hinanden igennem alt. Vi har grinet og grædt sammen og jeg stoler ligeså meget på hende som jeg stoler på mig selv, hun er virkelig som en søster de mig.

Sådan definerer jeg en bedste veninde

Okay Tror jeg er for privat en person til at kunne dele ALT med et andet menneske Snakker I også om sex f.eks?

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Jeg har 1. Og hende og jeg deler næsten alt. Vi taler sammen hver dag og der er intet jeg IKKE kan sige til hende. Vi har kendt hinanden i 17 år
Hun er min klippe, min søster i hjertet og min familie. Hun er den der aldrig har svigtet og selvom vi er 2 vidt forskellige steder i livet, er vi stadig i stand til at bevare vores forhold.
Jeg har også andre venner, som jeg deler meget med, men i den seneste tid må jeg indrømme at jeg Lidt har følt mig valgt fra.

Jeg tror godt man kan have 2 bedste venner og man behøver ikke dele alt. Det vigtigste for mig er bare man er ærlig og rumlig. Og så er det vigtigt at begge parter føler sig tilgodeset
Tror også de fleste har brug for mere end en ven, da alle mennesker er forskellige og man bruger hinanden på forskellige måder

Det var også længe I har kendt hinanden

"Problemet" er nok at jeg netop forbinder en bedste veninde med en man deler alt med. Vitterligt alt og det kan jeg ikke. Det er jeg for privat til. Men måske jeg opfatter det anderledes end andre

Anmeld

26. marts 2013

lycly

Anonym skriver:

Okay Tror jeg er for privat en person til at kunne dele ALT med et andet menneske Snakker I også om sex f.eks?

Ja, vi snakker også om sex og gerne detaljeret Vi har kendt hinanden så længe og vi har kendt hinanden siden før vi havde haft sex, så det er en af de ting vi har været igennem "sammen", ikke bogstavelig talt, men vi har snakket meget om det dengan det var helt nyt for os

Men det er også grænseoverskridende og jeg får nok aldrig en ligeså tæt veninde for det kræver altså at man har kendt hinanden meget længe og har oplevet ting sammen

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Ja, vi snakker også om sex og gerne detaljeret Vi har kendt hinanden så længe og vi har kendt hinanden siden før vi havde haft sex, så det er en af de ting vi har været igennem "sammen", ikke bogstavelig talt, men vi har snakket meget om det dengan det var helt nyt for os

Men det er også grænseoverskridende og jeg får nok aldrig en ligeså tæt veninde for det kræver altså at man har kendt hinanden meget længe og har oplevet ting sammen

Hold da op, imponerende

Ja sådan får jeg det vist aldrig, men det er også ok for det er vist ikke lige mig

Anmeld

26. marts 2013

bøllen

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også Jeg "bruger" mine veninder forskelligt forstået på den måde at har jeg oplevet noget, ved lige lige præcis hvem af dem jeg skal dele det med. Hvem jeg skal gå til aæt afhængigt af hvem der ville kunne støtte mest i den givne situation.

Vil dog sige at jeg ikke deler alt med min mand. Er der tøsefnidder mellem veninder, siger jeg det ikke til ham. Det har jeg ikke behov for, for det ville han ikke kunne sætte sig ind i alligevel

jeg er ikke god til at lade folk komme tæt på - da jeg er blevet fravalgt så mange gange . Så vælger med omhu hvem der kommer tæt på .

men dem jeg har sætter jeg pris på og nogen som betyder meget for mig . Men som dig er det forskelligt hvad jeg deler med hvem . 

Deler nu heller ikke tøsefnidder med min mand , men han er den der har været der ALTID for mig , den eneste . Vi har kendt hinanden i 20 år . Så han er den jeg deler mine tanker med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.