Svømmehal - hvilken rækkefølge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hos os er der små badekar inde i svømmehallen - så der satte jeg min datter i en skråstol - med ud i badeområdet, hvor jeg gjorde mig klar. og så ud i svømmehallen og gøre hende klar og så i vandet.. når vi skulle op.. blev hun pakket ind, mens jeg ordnede mig... tørre hende og give hende tøj på og hjem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

wmillapigenw

her tager jeg først badetøj på, tager tøjet af sønnen og giver ham ble på, så bader vi sammen under bruseren og så får han først tøj på bagefter

Anmeld

26. marts 2013

BABYPIGEnr4

Miss BananaHammock skriver:

Hvordan gør I når I er afsted med de små i svømmehallen?

Jeg har været afsted et par gange men har endnu ikke knækket nødden. Bader I først også den bette bagefter, på sammetid eller? og hvad med bagefter? Hvordan jonglere I en lille en der ikke kan sidde selv i et badekar med skal ligge ned og som meget hurtig ryster af kulde uden for vandet?

Kom med jeres gode råd

Jeg tager først mit eget tøj af og så barnets. Der er Bumpo stole og puslepuder i vores svømmehal til den lille, men du kan også tage en lift med. Så bader jeg barnet og svøbt i håndklæde og med en ren ble ligger det i liften imens jeg bader og tager badetøj på. Så går vi ud i svømmehallen. Her får det badebukser på. Efter vandet bruger jeg samme håndklæde til at holde barnet varmt og kommer det ned i liften med en ble på. Så tager jeg et håndklæde om livet, for ikke at blive kold Herefter bader jeg barnet, giver det tøj på og lægger det i liften eller sætter det i stol, mens jeg selv bader og tager tøj på. Jeg har altid to håndklæder, flere bleer og en stofble til skift med.

Baby'este hilsner fra

Helle

Mor til 4 og dagplejer

www.slangerupdagpleje.dk

Anmeld

26. marts 2013

BABYPIGEnr4

Miss BananaHammock skriver:

oki. I vores svømmehal kan man ikke se ud i omklædningsrummet fra badet, så hvis jeg sætter ham i kravlegården, så vil jeg lade ham være uden opsyn mens jeg bader og det synes jeg er svært at gøre.

Og tager jeg ham med ind i badeområdet, bliver han våd.

Hvor gammelt er barnet? Kan det sidde op, så tag en Bumpo stol med og sæt dit tørre barn i den. Så bader mor først og barn bagefter. Når du kommer op kan du vikle barnet ind i et stort håndklæde eller babybadeslag, mens du bader og så tage dig af barnet bagefter

Baby'este hilsner

Helle

Anmeld

27. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Da min dreng var så lille gjorde jeg sådan: først mor i bad. Den lille sidder i autostol med håndklæde over sig. Så kommer den lille i badekar og tilbage i autostolen med håndklæder over igen. 

Samme rækkefølge tilbage. Jeg havde et stykke legetøj med til ham mens han sad i autostolen. Men han syens nu det var sjovere at kigge på de andre børn eller på mor bade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.