Svømmehal - hvilken rækkefølge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
14 svar
3 synes godt om
26. marts 2013

Miss BananaHammock

Hvordan gør I når I er afsted med de små i svømmehallen?

Jeg har været afsted et par gange men har endnu ikke knækket nødden. Bader I først også den bette bagefter, på sammetid eller? og hvad med bagefter? Hvordan jonglere I en lille en der ikke kan sidde selv i et badekar med skal ligge ned og som meget hurtig ryster af kulde uden for vandet?

Kom med jeres gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

2babygirls

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har været afsted et par gange men har endnu ikke knækket nødden. Bader I først også den bette bagefter, på sammetid eller? og hvad med bagefter? Hvordan jonglere I en lille en der ikke kan sidde selv i et badekar med skal ligge ned og som meget hurtig ryster af kulde uden for vandet?

Kom med jeres gode råd

Mor først i badetøj, og så baby, og så omvendt når i kommer ind igen, og så sæt baby i autostolen evt.

Anmeld

26. marts 2013

Lene Unik

Da mine var helt små, så blev de placeret i den kravlegård der er i svømmehallen, eller i autostolen, og så klædte jeg først om og badede, og derefter babyen. Det samme når vi kom op, så blev de først skyllet i badekar, fik tøj på, kom i kravlegård/autostol og så mig i bad og i tøj bagefter.

Anmeld

26. marts 2013

Miss BananaHammock

oki. I vores svømmehal kan man ikke se ud i omklædningsrummet fra badet, så hvis jeg sætter ham i kravlegården, så vil jeg lade ham være uden opsyn mens jeg bader og det synes jeg er svært at gøre.

Og tager jeg ham med ind i badeområdet, bliver han våd.

Anmeld

26. marts 2013

Lene Unik

Hvis far også er afsted, så er muligheden at du gør den lille klar, går ind i svømmehallen hvor far tager imod, og så klæder du om bagefter. Når I skal op, så går du først ind og bader - klæder om, og henter den lille i svømmehallen ved far.

Anmeld

26. marts 2013

Benjamins'mor

Efter vi har været inde bader jeg ham først, så tager jeg en puslehynde og ligger ham på med håndklædet over ude ved bruseren mens jeg bader. Eller sådan gjorde jeg da han var helt lille.

Anmeld

26. marts 2013

Moma

oki. I vores svømmehal kan man ikke se ud i omklædningsrummet fra badet, så hvis jeg sætter ham i kravlegården, så vil jeg lade ham være uden opsyn mens jeg bader og det synes jeg er svært at gøre.

Og tager jeg ham med ind i badeområdet, bliver han våd.

I vores svømmehal er der autostole til de små, som man kan have dem i. Ellers kan man tage sin egen med ind. Og så er en badekåbe eller badeslag uundværligt sammen med et ekstra håndklæde til den lille.  

Anmeld

26. marts 2013

CaWi

Kom med jeres gode råd

I vores svømmehal er der klapvogne til rådighed. Er barnet for lille til klapvognen, tager mange dem med ind i deres autostole.

Altså: mor bade og på med badetøj. Derefter går vi ind i det puslerum, der ligger i forbindelse med varmtvands bassinet, og gør den lille klar, og derefter ned i vandet.
Og så bare den anden vej rundt når man er færdig

Anmeld

26. marts 2013

Valle81

Jeg ville tage en plast puslepude med. Når nu bader så ligger han i en håndklæde imens:-) så kan alt holde til at blive vådt:-)

Anmeld

26. marts 2013

Sitrani

Kom med jeres gode råd

Ja det kan være svært med en lille og så sig selv samtidig Kan godt huske det... Min datter er 2 år om 3 mdr så nu er det intet problem...

Men da hun var lille gjorde jeg altid det, at jeg klædte mig selv af først, mens hun lå på en puslepude på gulvet. Så tog jeg hendes tøj af, og tog hende med ind i badeområdet - der var sådan nogle våd-rums-puslepuder, og sådan en lå hun på indtil jeg havde badet færdig, og så skyllede jeg hende af - babyer skal jo ikke decideret vaskes, som ældre børn - sådan lyder reglen vidst..

Og når vi så havde gjort det, blev hun lagt på puslebordet og fik badeble osv. på, og så bare i omvendt rækkefølge, når vi var færdige, men altid hende først, og så mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.