Look Girls..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

nielsen80

Kan godt ane streg nr 2 forsigtigt tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

babyonboard

Nå men min kære mand købte kun 1 clear blue så den venter jeg med at bruge i morgen. men har lige taget denne test. hvad siger i til den så.. og ja ved godt jeg er testoman hi hi men det ville bare være så skønt hvis den er der efter vi har prøvet så længe.. så i må lige bærer over med mig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2013

esioul

lottepigen12 skriver:

Nå men min kære mand købte kun 1 clear blue så den venter jeg med at bruge i morgen. men har lige taget denne test. hvad siger i til den så.. og ja ved godt jeg er testoman hi hi men det ville bare være så skønt hvis den er der efter vi har prøvet så længe.. så i må lige bærer over med mig..

Jeg kan altså stadig ikke se en streg

Anmeld

26. marts 2013

babyonboard

Og tak for alle jeres svar selvfølgelig.. dejligt man kan spørge jer når man er i tvivl...

Anmeld

26. marts 2013

Klokkeblomst88

lottepigen12 skriver:

Her kan jeg godt se to streger 

Anmeld

26. marts 2013

Laulund87

lottepigen12 skriver:

Jeg kan godt se begge nu

Et forsigtigt tillykke, hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

26. marts 2013

nielsen80

lottepigen12 skriver:

Den er en del tydligere og bestemt positiv

Hvor langt henne er du?

Anmeld

26. marts 2013

babyonboard

nielsen80 skriver:

Den er en del tydligere og bestemt positiv

Hvor langt henne er du?

Tak tror også den er der, men har lidt svært ved at tro det. Jeg skulle efter mine beregninger være 3+4 henne i dag. Ved jeg havde ægløsning d. 15.03.13 da jeg har brugt ægløsningstest i denne måned.. 

og tak for svar..

Anmeld

26. marts 2013

mommy1991

lottepigen12 skriver:

Denne ser mere positiv ud end de første billeder. Krydser fingre for at clearblue giver dig svaret i morgen  

Anmeld

26. marts 2013

nielsen80

lottepigen12 skriver:

Tak tror også den er der, men har lidt svært ved at tro det. Jeg skulle efter mine beregninger være 3+4 henne i dag. Ved jeg havde ægløsning d. 15.03.13 da jeg har brugt ægløsningstest i denne måned.. 

og tak for svar..

Når du ikke er længere henne, synes jeg faktisk den er flot positiv! Et lidt mere uforsigtigt tillykke fra mig

Det er altid så rart at se positiv test til dem, som virkelig ønsker det, synes jeg.

for en ukompliceret og nem graviditet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.