Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey girls.
Hvad siger i til denne test, den er lidt tydeligere i virkligheden og der er rød farve i..
Min mand tager en clear blue med hjem i eftermiddag så der får jeg endeligt svar, men er meget utålmodig så tænkte i lige kunne tage en kikker..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige et mere..
lottepigen12 skriver: Hey girls. Hvad siger i til denne test, den er lidt tydeligere i virkligheden og der er rød farve i.. Min mand tager en clear blue med hjem i eftermiddag så der får jeg endeligt svar, men er meget utålmodig så tænkte i lige kunne tage en kikker..
ka kun se en streg.
Jeg kan desværre kun se én streg selvom jeg vipper skærmen og forstørrer, men håber det virkelig for jer nu I har prøvet så længe
BabyWish9413 skriver: Hvis jeg vipper skærmen, så meget utydlig, men er ikke sikker på om jeg kan bedømme farven i den .Tør ikke sige tillykke endnu,, men glæder mig til update -Har du gemt noget af din morgen urin til din Clearblue?
Hvis jeg vipper skærmen, så meget utydlig, men er ikke sikker på om jeg kan bedømme farven i den .Tør ikke sige tillykke endnu,, men glæder mig til update -Har du gemt noget af din morgen urin til din Clearblue?
Alså den er lidt tydeligere end jeg kan fange på kammeraet,
Ja det bliver rigtig spændende har sagt han skal købe 2 en til i aften, og en til i morgen. Testede også lidt positiv i går aftes..
og tak for dit svar..
Jeg kan godt se to streger
Kan kun se én streg
Kan desvære kun se en streg..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128