Tja, nu bruger jeg konsekvent ca 90 % af mit rådighedsbeløb af lønnen til one tre unger, så er ikke lige på pernitten hvad børnepengene angår. Alle de penge der kommer ind på min konto, både løn pg familiemedlemmer bliver stort set brugt på dem, meget lidt på hus eller mig selv

Bruger nok generelt FOR mange penge på dem, men kan ikke lade være, de er jo mit guld

Vi har altid rigeligt med fodtøj, mindst to par vinterstøvler, gummistøvler, gerne mindst to par kondisko, badesko osv. Og helst to jakker i hver sæson til dem så der er noget at skifte i mellem altid.
Flyverdragter pg skibukser så der er lidt reserve. Fuld garderobe til sommer, vinter og mellem det.
Lidt legetøj de ønsker sig, men generelt er det sjovere at finde på ,oppebørslen og så give med lidt penge til at købe noget de selv finder.
Bruger nok mellem 3000-4000 kr om måneden på tøj til dem alle tre, og så noget i ny og,næ til f.eks zoo, regnskov,rejser og alt muligt andet hyggeligt med dem. Får vel 11.000 tror jeg, ikke et beløb jeg går frygteligt meget op i.
Anmeld