10årig dreng død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Sara.

Yurie skriver:

Han kravlede/sprang ud af toiletvinduet på skolen, og hans halskrave(kan ikke huske hvad de hedder. Men det er ligesom bunden af elefanthuer) og den satte sig fast og han blev kvalt.

Halsedisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Kløver

Nej hvor frygteligt, helt igennem forfærdeligt, alt alt for tidligt, og stakkels forældre, burde ingen forældre opføre opleve at skulle lægge egne børn i graven. Sender mange varme tanker.

Havde sådan håbet og troet det ikke ville ende sådan nu der var gået så lang tid. Stakkels familie. Må drengen hvile i fred

Anmeld

24. marts 2013

morethanperfect

Jeg syns det er så forfærdeligt ..

Jeg har ikke lyst til at sende Oscar afsted i Dagpleje når jeg læser om sådan nogle ting :/ .. Har lyst til han bare skal være hjemme under opsyn hele tiden 

Stakkels forældre

Anmeld

24. marts 2013

kriknu

Puha, kom lige til at læse det med de andre børn - sidder med den største klump i halsen og alt for mange tåre i øjnene! 

Hvor er det sørgeligt, selvom det er en meget lille brøkdel af alle de børn der hver dag er i institution - så får jeg det dårligt ved tanken om at skulle sende min lille prins i institution om 1-1½ års tid 

Anmeld

24. marts 2013

TNBC

Sara. skriver:

Halsedisse

Tak.

Anmeld

24. marts 2013

B&J

Rip.....

Anmeld

24. marts 2013

VIPpigen

Det er så skrækkeligt... 

Og derfor klipper jeg nok Liljes huer i stykker inden længe, et par knapper i som lukning, eller velcro, så går det op hvis de kommer til at "hænge" sig selv....

mit hjerte græder for forældrene, og så kan jeg ikke lade vær med at tænke lidt på hvor mange af sådan nogen ulykker der var da man selv var barn??

Anmeld

24. marts 2013

mariamiss6

Jeg må indrømme at jeg forstår ikke hvorfor foælk bliver ved at sende deres børn afsted med den slags. Det er det samme med halstørklæder.

Eller rettere, jeg forstår ikke hvorfor reglen mod de ting ikke længere håndhæves. 

Jeg synes det er rigtig mange år siden at alle institutioner begyndte at forbyde diverse kvælningsfarlige ting, men de senere år har j eg lagt mærke til at det er osm om tingene er kommet lidt ind igen. 

Anmeld

24. marts 2013

Rockertand

Faith skriver:

Det er simpelthen så trist!

Min mors fætter ydede førstehjælp indtil ambulancen kom.

Hvad hedder han?

Anmeld

24. marts 2013

Mamalou

Det er bare så uretfærdigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.