Alle i vores omgangskreds og læger siger :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

VIPpigen

Vennernes ord skal du hoppe op og falde ned på... Lægerne... Det er nok noget andet.

jeg sidder her med datteren på næsten 2 år og 5 måneder. Hun er født 35+2. Jeg gik også til ekstra scanning pga antidepressiv, og skulle have et fødselshold klar hvis hun fik abstinenser. Og jm og speciallægen inden for antidepressiv sagde begge at jeg kunne risikere at føde fortidligt. Da jeg var til sidste scanning ved speciallægen, da sagde hun at hun regnede med vi skulle ses før næste scanning, når jeg altså fødte. Og ganske rigtigt, jeg fødte 1 1/2 uge før scanningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Mother-love

Jeg fik antidepressiv medicin. Og jeg fik ikke afvide at der var risiko for at føde or tidligt. Og Isabella blev født ved pks 38+4 og inden havde hun ikke gjort nogen som helst tegn på at ville ud.

Anmeld

24. marts 2013

JustMe

Hvilket antidepressiv får du?

Jeg fik antidepressiv under graviditeten og fik intet at vide om risiko for for tidlig fødsel (var dog ved at føde i uge 32 og var 3 cm åben fra uge 34, men hun blev ikke født for tidligt af den grund )

Hvad venner og familie siger, skal du ignorere (helst spørge dem, hvad de får ud af at skræmme dig på den måde, for det er da noget mærkeligt noget at sige uden belæg).

Anmeld

25. marts 2013

eliasmum

Jeg fik også antidepressiv under graviditeten og fik intet at vide omkring risiko for at føde for tidligt.. Min dreng kom 39+2  

Anmeld

25. marts 2013

DKTiha

JustMe skriver:

Hvilket antidepressiv får du?

Jeg fik antidepressiv under graviditeten og fik intet at vide om risiko for for tidlig fødsel (var dog ved at føde i uge 32 og var 3 cm åben fra uge 34, men hun blev ikke født for tidligt af den grund )

Hvad venner og familie siger, skal du ignorere (helst spørge dem, hvad de får ud af at skræmme dig på den måde, for det er da noget mærkeligt noget at sige uden belæg).

sertralin 100mg

Anmeld

25. marts 2013

JustMe

Det er samme type antidepressiv, som det jeg fik (SSRI), men hvis lægerne er nervøse for en evt. præterm fødsel, holder de jo øje med dig. Men jeg tror nu ikke, du behøver bekymre dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.