Alle i vores omgangskreds og læger siger :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
15 svar
3 synes godt om
24. marts 2013

DKTiha

at jeg kommer til at føde i omkring uge 35 ? :s

Lægerne som jeg går til undersøgelse hos fordi jeg er på anti depressive siger at jeg muligvis kommer til at føde allerede ved uge 34-35 .. det bekymre mig lidt faktisk..

men samtidig med dette, så siger samtlige i vores vennekreds at jeg os kommer til at føde for tidligt, hvorfor siger de det?? altså allerede nu er jeg i uge 30 (imorgen).. og lider ikke af noget som kunne tyde på for tidlig fødsel - altså ja jeg har rimelig mange plukveer, men jeg kan faktisk slet ikke mærke dem, og ja jeg laver dagligt noget fordi jeg ikke er besværet af graviditeten som så mange siger jeg burde være.. Jeg har ikke haft kvalme, ondt nogen steder som sådan osv... så forstår slet ikke deres idé om at føde for tidligt, det gør mig ked af det, og bliver da samtidig os en smule bekymret for om de har ret? og hvad hvis lille pigen ikke vejer hvad hun skal, og hun skal ligge i diverse apparater for at overleve osvosvosv...

puha, havde lige brug for at komme af med lidt frustration..
tak fordi I læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Louise H.

Tror du ikke at dine venner mener du overanstrenger dig selv og din krop?

Altså du kender den bedst og ved hvornår du skal tage det med ro. Det ved de intet om, så dem ville jeg ikke lytte til.

Men hvad lægen siger er straks noget andet Selvfølgelig vil de gøre alt hvad de kan, for at du skal gå tiden ud, men hvis det er det bedste at komme ud i uge 34-35, så er det jo det der skal til

Husk at folk vil dig kun det bedste og hvis vennerne bare er fulde af lort, så sig til dem at du selv kender din krop bedst.
Lad det suse ind af det ene øre og ud af det andet.

Anmeld

24. marts 2013

TWT

Synes det er noget pjat ingen kan sige hvornår du føder. Har en veninde, lægerne sagde hun ville føde meget tidligt, og i uge 31 sagde de hun ville føde. 

hun fødte 41+2  

så jeg giver ikke ret meget for dine lægers ord 

Anmeld

24. marts 2013

TNBC

DKTiha skriver:

Lægerne som jeg går til undersøgelse hos fordi jeg er på anti depressive siger at jeg muligvis kommer til at føde allerede ved uge 34-35 .. det bekymre mig lidt faktisk..

men samtidig med dette, så siger samtlige i vores vennekreds at jeg os kommer til at føde for tidligt, hvorfor siger de det?? altså allerede nu er jeg i uge 30 (imorgen).. og lider ikke af noget som kunne tyde på for tidlig fødsel - altså ja jeg har rimelig mange plukveer, men jeg kan faktisk slet ikke mærke dem, og ja jeg laver dagligt noget fordi jeg ikke er besværet af graviditeten som så mange siger jeg burde være.. Jeg har ikke haft kvalme, ondt nogen steder som sådan osv... så forstår slet ikke deres idé om at føde for tidligt, det gør mig ked af det, og bliver da samtidig os en smule bekymret for om de har ret? og hvad hvis lille pigen ikke vejer hvad hun skal, og hun skal ligge i diverse apparater for at overleve osvosvosv...

tak fordi I læste med

Du skal bare tage det helt roligt. Hvis du lytter til dem, kan du blive stresset fordi du tænker på det hele tiden. Hun kommer når hun vil.
Og jeg kan fortælle dig om en pige der var sat til april, som blev født i starten af feb, og hun havde ingen problemer og har været hjemme noget tid og har det fint.

Anmeld

24. marts 2013

DKTiha

TWT skriver:

Synes det er noget pjat ingen kan sige hvornår du føder. Har en veninde, lægerne sagde hun ville føde meget tidligt, og i uge 31 sagde de hun ville føde. 

hun fødte 41+2  

så jeg giver ikke ret meget for dine lægers ord 

det gjorde jeg egentlig heller ikke mht lægerne, men da vennerne o.lign kom på banen med samme ord var det ligesom om at jeg fik en kniv i brystet og blev en smule forskrækket over deres ord...

Anmeld

24. marts 2013

DKTiha

Louise :-) skriver:

Tror du ikke at dine venner mener du overanstrenger dig selv og din krop?

Altså du kender den bedst og ved hvornår du skal tage det med ro. Det ved de intet om, så dem ville jeg ikke lytte til.

Men hvad lægen siger er straks noget andet Selvfølgelig vil de gøre alt hvad de kan, for at du skal gå tiden ud, men hvis det er det bedste at komme ud i uge 34-35, så er det jo det der skal til

Husk at folk vil dig kun det bedste og hvis vennerne bare er fulde af lort, så sig til dem at du selv kender din krop bedst.
Lad det suse ind af det ene øre og ud af det andet.

Jo det kan godt være de mener jeg overanstrenger mig, men det gør jeg heldigvis ikke :-) prøver os bare at lade det suse ud af ørene igen, men nogen gange er det svært, for hvad nu hvis de får ret

Anmeld

24. marts 2013

Louise H.

DKTiha skriver:

Jo det kan godt være de mener jeg overanstrenger mig, men det gør jeg heldigvis ikke :-) prøver os bare at lade det suse ud af ørene igen, men nogen gange er det svært, for hvad nu hvis de får ret

Ja det er svært, men du ved jo bedst selv

Anmeld

24. marts 2013

SKR

Jeg har lige været gravid hvor jeg fik antidepressiv medicin, og der var ikke nogen der talte om risiko for at føde for tidligt. Jeg fødte 40+4 så tror du kan tage det roligt. Ellers så prøv at spørg din læge hvorfor der bliver sagt sådan.

Anmeld

24. marts 2013

DKTiha

SKR skriver:

Jeg har lige været gravid hvor jeg fik antidepressiv medicin, og der var ikke nogen der talte om risiko for at føde for tidligt. Jeg fødte 40+4 så tror du kan tage det roligt. Ellers så prøv at spørg din læge hvorfor der bliver sagt sådan.

hun sagde at det var pga. de anti depressive :/

Anmeld

24. marts 2013

FrkZier

DKTiha skriver:

tak fordi I læste med

Dine venner har jo absolut Intet fagligt at basere det på - det fuldstændig det samme som når man prøver at gætte køn inden scanning -  det er GÆT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.