hej derude

jeg sad lige og læste den annonyme tråd omkring hende der var bange for at han blev for omklamrende

jeg er selv single og LYKKELIG single

jeg har været single i over 2 år og inden det sidste forhold var jeg single i 5 år næsten.....

jeg vil ikke sige at jeg er en enespænder og jeg har også elsket de kærester jeg har haft og været i forhold med..... hovedsagligt mine børns fædre....

Jeg oplever for tiden at min rigtig søde veninder prøver alt de kan at få mig afsat

og ved det er en suuuuper sød tanke fra deres side..... og elsker dem for det....
Men faktisk er jeg nået til et stadie i mit liv hvor jeg nyyyyyyder mit singleliv og har nok i mine børn og min hund og kat

Derfor sys jeg egentlig ikke at lysten til en mand er der..... jooooh hvis han ikke skal bo i mit hus

Mit hjem er mit og jeg eeeeeeelsker min alenetid når børnene er puttet og roen sænker sig i hjemmet......... hunden ligger på skødet og snorker og katten ligger ved siden af og spinder og ilden gnitre i brændeovnen

altså muligt jeg er ved at være sær...... for mange tænker sikkert.... ååårrrh ja så skulle man bare ha en deeeeejlig mand at ligge og putte med.........

det tænker jeg faktisk ikke... jeg tænker bare.... jeg elsker mit liv

Derfor tror jeg også at der ikke ville skulle så meget til før end at jeg ville føle at en mand ville virke omklamrende på mig... uden at det selvfølgelig er hans intention....
MEN MEN måske en dag hvis den helt rigtige dukker op så vil det hverken virke belastende eller omklamrende men bare dejligt

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg....

nok bare sige at der også findes singler derude (med eller uden børn) som faktisk elsker deres liv som singler og har nok i det
Anmeld