sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

Hvad er ts?

Termins/Trygheds skanningen.. Den man får ved indtrådt graviditet på klinikken.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

La´chrissen

Jeg har altid afholdt mig indtil blod prøven. Pga lutinus/crinone.

Anmeld

24. marts 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Okay det har jeg slet ikke hørt om, vi gik hjem med beskeden at vi ikke havde indflydelse på hvad der skete nu. Hvis det ikke lykkedes var det ikke noget vi havde gjort forkert, første gang havde jeg mange smerterne lystennvar deres absolut ikke tror måske vi havde sex en gang på de 14 dage. anden gang hvor det så lykkedes, der havde vi bare lyst konstant så der gav vi bare efter og ja tror vi var sammen hver dag/hver anden dag.

Så ja kan godt være andre er mere kloge på det område, men jeg ville altså godt ture hoppe på manden længe før 9 dage

vi kunne slet ikke lade vær.. havde bare lyst konstant, har nu heller ikke hørt at det kan skade.. men da vi fandt ud af at jeg rent faktisk var gravid, blev jeg en kylling. og er det stadig (11+5) men vi har da sex 2 gange om ugen eller sådan noget..

Anmeld

24. marts 2013

mab

La´chrissen skriver:

Jeg har altid afholdt mig indtil blod prøven. Pga lutinus/crinone.

Hvad gør det da ved sexen?

Anmeld

24. marts 2013

La´chrissen

mab skriver:

Hvad gør det da ved sexen?

For det første er det bare virkelig klamt ,med alt det snask.
Og så mener jeg se sagde noget om at det ikke var så sundt for manden med det halløj på den. Men kan være jeg har misforstået. Men jeg har altid ventet.

Anmeld

24. marts 2013

mab

pcoramt skriver:

vi kunne slet ikke lade vær.. havde bare lyst konstant, har nu heller ikke hørt at det kan skade.. men da vi fandt ud af at jeg rent faktisk var gravid, blev jeg en kylling. og er det stadig (11+5) men vi har da sex 2 gange om ugen eller sådan noget..

Haha ja kunne jeg forestille mig. 

Vi kan næsten heller ikke lade hinanden være mere, men min mand rør ikke helt endnu :-( :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.