sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
15 svar
4 synes godt om
24. marts 2013

mab

efter vi var blevet insimineret sagde de at det var godt at have sex 1-2 dage efter, men at vi derefter helst ikke måtte fordi der var en teori om at ogasmen kunne få ægget til at løsne sig i starten..

mit spørgsmål er så, nu er det 9 dage siden jeg er blevet insimineret, må vi godt snart have sex igen..  i miss it. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

efter vi var blevet insimineret sagde de at det var godt at have sex 1-2 dage efter, men at vi derefter helst ikke måtte fordi der var en teori om at ogasmen kunne få ægget til at løsne sig i starten..

mit spørgsmål er så, nu er det 9 dage siden jeg er blevet insimineret, må vi godt snart have sex igen..  i miss it. hihi

Okay det har jeg slet ikke hørt om, vi gik hjem med beskeden at vi ikke havde indflydelse på hvad der skete nu. Hvis det ikke lykkedes var det ikke noget vi havde gjort forkert, første gang havde jeg mange smerterne lystennvar deres absolut ikke tror måske vi havde sex en gang på de 14 dage. anden gang hvor det så lykkedes, der havde vi bare lyst konstant så der gav vi bare efter og ja tror vi var sammen hver dag/hver anden dag.

Så ja kan godt være andre er mere kloge på det område, men jeg ville altså godt ture hoppe på manden længe før 9 dage

Anmeld

24. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Okay det har jeg slet ikke hørt om, vi gik hjem med beskeden at vi ikke havde indflydelse på hvad der skete nu. Hvis det ikke lykkedes var det ikke noget vi havde gjort forkert, første gang havde jeg mange smerterne lystennvar deres absolut ikke tror måske vi havde sex en gang på de 14 dage. anden gang hvor det så lykkedes, der havde vi bare lyst konstant så der gav vi bare efter og ja tror vi var sammen hver dag/hver anden dag.

Så ja kan godt være andre er mere kloge på det område, men jeg ville altså godt ture hoppe på manden længe før 9 dage

Okay tak :-) 

Jamen man tør næsten ikke når de siger sådan - men rænker også der er gået lang tid nok nu ;-)

Anmeld

24. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

Okay tak :-) 

Jamen man tør næsten ikke når de siger sådan - men rænker også der er gået lang tid nok nu ;-)

Man stoler selvfølgelig hver i ser på sin egen gyn så kan da sagtens forstå i klart følger deres instruktioner.
men ja nu burde der være gået lang nok tid.

Anmeld

24. marts 2013

modesty

mab skriver:

Jeg har altid, gennem hele mit IVF forløb fået at vide at man kan have sex som man har lyst til, da det ingen effekt har på resultatet (på Riget, Danmarks ældste fertilitetsklinik). 

Anmeld

24. marts 2013

mab

modesty skriver:

Jeg har altid, gennem hele mit IVF forløb fået at vide at man kan have sex som man har lyst til, da det ingen effekt har på resultatet (på Riget, Danmarks ældste fertilitetsklinik). 

Okay mærkeligt ;-) 

Hillerød sygehus siger bare ægget kan(i starten) hive sig løs, for de trækninger man får under orgasmen :-)

Anmeld

24. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

Okay mærkeligt ;-) 

Hillerød sygehus siger bare ægget kan(i starten) hive sig løs, for de trækninger man får under orgasmen :-)

Samme besked fra min klinik.. 

Anmeld

24. marts 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Samme besked fra min klinik.. 

Oku hvornår måtte man så igen?

Anmeld

24. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

Oku hvornår måtte man så igen?

Efter ts.. Men jeg bliver så også ved med at abortere.. 

og skal have crinonen/lutinusen til 12. Uge.. 

Anmeld

24. marts 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Efter ts.. Men jeg bliver så også ved med at abortere.. 

og skal have crinonen/lutinusen til 12. Uge.. 

Hvad er ts?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.