tror han blir for omklamrende...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jaaah det er også det jeg tænker....

hvad pokker skal man dog tale om ?

vil da gerne have en kæreste som noget at fortælle fra feks oplevelser med vennerne eller andet........

joo de har kærester og det har vi også snakket om...... at man så automatisk måske den vej ku få nye venner........ men så siger han bare....... joooohhh altså men jeg kan bare godt li at ligge på sofaen og se film eller sove

ja okay den sætning i sig selv burde måske sige alt

Ja det lyder som at han bare ikke er social. Så er spørgsmålet om det betyder noget for dig hvorvidt han er det. Kan du se dug selv i det forhold om et eller to år? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja det lyder som at han bare ikke er social. Så er spørgsmålet om det betyder noget for dig hvorvidt han er det. Kan du se dug selv i det forhold om et eller to år? 

ja lige præcis

betyder det noget for mig?? hmmm det burde egentlig ikke betyde noget meeeeen det gør det faktisk.... så nej tror faktisk ikke jeg ku se mig selv i det forhold i længden.......

så der er nok ikke nogen grund til at starte noget op velvidende at det sikkert ikke vil holde alligevel

Anmeld

24. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Altså ja jeg giver dig lidt ret.... Og så alligevel...

Jeg elsker selv at være hjemme menneske og hygge med film og andet.. Men må sige at ja at jeg måske bare ikke vil ham nok for tanken om at han skulle være hjemme hver eneste eneste aften

også der for jeg tror i skal snakke mere omkring det inden i finder sammen for at finde ud af om han kun er et hjemme menneske eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.