Hej piger

Har lige brug for at være ano. I det her indlæg... Håber dog i vil svare alligevel......
Sagen er den at jeg har været single i lidt over 2 år og har det egentlig fint med det.....
De mænd jeg evt har mødt har enten boet for langt væk eller ikke været klar nok til et forhold med børn (jeg har selv to)
Nu er der så en fyr på 28.. (nogle år yngre ens mig) der har vist interesse for mig.... Han bor i samme by som jeg og ved hvem han er da hans ex og jeg har barn i samme klasse....
Mit problem ligger i at han ingen venner har overhovedet!! Og ingen fritids interesser heller.... Han ligger hjemme på sofaen hver aften og glor fjernsyn... Og han siger selv at det med fritids interesser og venner er ikke noget han gør noget ud af.....
Det siger jeg jer!! Det skræmmer mig sku godt nok..... Jeg har selv et godt social liv med venner og veninder og har mine fritids interesser også..... Jeg ville få fniller!!!! Af at se på ham hver eneste eneste dag ikke lave andet end ligge på sofaen??? Er jeg mærkelig eller hvad???
Tænker om jeg har været single for længe og at jeg bare er blevet for vant til tanken om at være alene???
Jeg burde jo være glad for der endelig er en i nærheden af mig.... Han har selv barn.... Er ellers sød og virker kærlig ( dog meget omklamrende til tider)
Ville det skræmme jer at indgå noget med en der hverken går op i venner eller fritids interesser??
Anmeld