Min mand skider på vores aftaler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

modesty

Han må gerne gå ud..... Men går han siger han kommer hjem kl 22 og så bare bliver væk så blir jeg skuffet, sur osv.... 

og også skuffet over det når vi imomegen har mange planer og ting der skal ordnes inden han  skal på job igen søndag aften... 

Dobbelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Elgaard73

modesty skriver:

Han siger at han vil være hjemme kl. 22, men er hjemme kl. 23:30? Det ville virkelig ikke kunne sætte mit pis i kog.

MEN han skal selvfølgelig kunne stå op og være med som I har aftalt dagen efter.

Jeg sidder også og tænker lidt, at han er hjemme allerede kl 23.30...

Så får han da en ok nattesøvn og burde ikke vare så totalt smadret at han ikke kan noget dagen efter...

Anmeld

24. marts 2013

MorDk

Jeg kan godt forstå dig!!

Det handler jo ikke om at din mand ikke må gå ud. Sådan har jeg det også. Min mand må da gerne tage ud og more sig det skal jeg ikke blande mig i. MEN det handler om priotering. Og han skal huske han har en familie derhjemme. Og hvis man har en aftale så holder man den sgu!! Hvis man ikke kan komme hjem til aftalt tid så kan man i det mindste liiiige ringe eller skrive. Men hvis man konsekvent skider på aftalerne så er man sgu et LAVT menneske uden respekt for andre... i mine øjne.

Jeg var også blevet sur!

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg kan godt forstå dig!!

Det handler jo ikke om at din mand ikke må gå ud. Sådan har jeg det også. Min mand må da gerne tage ud og more sig det skal jeg ikke blande mig i. MEN det handler om priotering. Og han skal huske han har en familie derhjemme. Og hvis man har en aftale så holder man den sgu!! Hvis man ikke kan komme hjem til aftalt tid så kan man i det mindste liiiige ringe eller skrive. Men hvis man konsekvent skider på aftalerne så er man sgu et LAVT menneske uden respekt for andre... i mine øjne.

Jeg var også blevet sur!

Lige præcis.... En SMS eller et ring tager ik længe! 

Det er det eneste jeg vil ha, for som sagt har vi kun weekenderne sammen, så sad og ventede oppe ... 

Anmeld

24. marts 2013

Janni.

Anonym skriver:

Lige præcis.... En SMS eller et ring tager ik længe! 

Det er det eneste jeg vil ha, for som sagt har vi kun weekenderne sammen, så sad og ventede oppe ... 

Jeg kan sagtens følge dig. Han må sq lige tage sig sammen og vise lidt ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.