Min mand skider på vores aftaler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
14 svar
20 synes godt om
23. marts 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at for ca 2-3 år siden da vi kun havde et barn skred min mand nogle gange i byen.... Hvis han havde været nogle steder og sagt han ville komme hjem bagefter, (omkring kl 22) og jeg sad derhjemme med et lille barn,,,,, så da vi fik nr 2 gjorde han det igen.... 

Sagde dengang at gjorde han det igen uden lige og SMS mig, ku han godt vinke farvel til det her... Gad ik mere,,,,

idag skulle han så afsted, og spurgte om de skulle i byen senere, det sagde han så at det skulle de ikke.... Men nu, 2 timer efter er han kommet hjem.... Er rasende,...,,

vinhar kun weekendens sammen og han er bare ik frisk til imorgen og vi har altså to børn der er friske kl 6 og en aftale med mine forældre 8.30..... 

er så skuffet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Sagen er den at for ca 2-3 år siden da vi kun havde et barn skred min mand nogle gange i byen.... Hvis han havde været nogle steder og sagt han ville komme hjem bagefter, (omkring kl 22) og jeg sad derhjemme med et lille barn,,,,, så da vi fik nr 2 gjorde han det igen.... 

Sagde dengang at gjorde han det igen uden lige og SMS mig, ku han godt vinke farvel til det her... Gad ik mere,,,,

idag skulle han så afsted, og spurgte om de skulle i byen senere, det sagde han så at det skulle de ikke.... Men nu, 2 timer efter er han kommet hjem.... Er rasende,...,,

vinhar kun weekendens sammen og han er bare ik frisk til imorgen og vi har altså to børn der er friske kl 6 og en aftale med mine forældre 8.30..... 

er så skuffet.....

Jeg er ik helt med - er du sur fordi han gerne vil ud eller bare fordi han ik har ringet?? Selvom man har børn kan man jo stadig godt ha lyst til at tag ud? Han må vil gerne se sine venner?

Anmeld

23. marts 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Jeg er ik helt med - er du sur fordi han gerne vil ud eller bare fordi han ik har ringet?? Selvom man har børn kan man jo stadig godt ha lyst til at tag ud? Han må vil gerne se sine venner?

Han må gerne gå ud..... Men går han siger han kommer hjem kl 22 og så bare bliver væk så blir jeg skuffet, sur osv.... 

og også skuffet over det når vi imomegen har mange planer og ting der skal ordnes inden han  skal på job igen søndag aften... 

Anmeld

24. marts 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Han må gerne gå ud..... Men går han siger han kommer hjem kl 22 og så bare bliver væk så blir jeg skuffet, sur osv.... 

og også skuffet over det når vi imomegen har mange planer og ting der skal ordnes inden han  skal på job igen søndag aften... 

Okay ja jeg tænker lidt at jeg nok var smuttet i seng så jeg selv var frisk til imorgen. også går det jo bare udover ham selv hvis han skal gå og være træt hele dagen imorgen når i skal ordne jeres planer

Anmeld

24. marts 2013

jydeinden

tænker det samme som pernilleoglouis.. hop du i seng og vær frisk og hvis han så er træt imorgen jamen så er det jo ikke dit problem jeres aftaler har han hele tiden vidst ergo han må bare bide det i sig

Anmeld

24. marts 2013

Loa

Anonym skriver:

Kan godt forstå du er sur.

Ja ja der er så mange der skriver at man da bare skal lade mændene gå ud og more sig og bla bla bla, men som man læser i rigtig mange indlæg (inkl sådan som jeg tolker dit) så er det jo ikke noget der kun sker en sjælden gang.
Og hvis det er så vigtigt at tage i byen så kan man vel også give besked derhjemme til. En SMS eller opkald tager 2 min, så er der klare linier.
Og ja når i så har en aftale dagen efter, så er det sgu også ufedt.... Uanset om du kan være ligeglad med om han går og er træt, så påvirker det også dig hvis han er mega træt, sur og ugidelig....

Anmeld

24. marts 2013

B&J

jeg har det både og

ja i havde en aftale sammen og der for skulle han ha svaret dig for i har 2 børn og det er ikke en ungdoms dille i har sammen så ville det ha været beder hvis han sagde jeg kommer hjem kl 24 ja så ville han være træt men ikke noget at gøre ved i har børn...

fordi jeg skriver og er fordi kl er ged kan jeg se og du var heller ikke selv gået i seng hvorfor??? side oppe for at blive mere træt eller fordi du leger mor over din kæreste.... jeg ville ha gået i seng så jeg kunne være 100% klar til mit barn

Anmeld

24. marts 2013

FruK

Hvis I har haft en aftale og han ikke har overholdt den, forstår jeg godt, at du bliver sur. Hvis han bliver væk uden at give besked, forstår jeg også godt at du bliver sur.

At han tager i byen, selvom I har børn, kan jeg ikke se noget galt i. Og tager man i byen, er det måske ikke så sjovt at have et bestemt tidspunkt, man skal være hjemme. Det ville jeg ikke selv bryde mig om. Og heller ikke kræve af min mand. Skal han være hjemme kl 22, så kan det vel i øvrigt næsten ikke kaldes en bytur..?!!

Hvis han ikke kan overholde aftaler næste dag, fordi han har været i byen, er det selvfølgelig et problem - så må han jo gå i byen en dag, hvor I/han ikke skal noget dagen efter. Hvis han "bare" er træt, så lad ham om det - så længe det ikke er hver gang.

Anmeld

24. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke blive sur over at han kommer to timer senere end aftalt. 

Men ja jeg ville forvente en besked. Og han må jo bare være træt. Han  vidste jo hvordan dagen ville se ud. Jeg ville i hvert fald ikke lade ham sove og droppe aftale med dine forældre. 

Men kan det være han ikke ringet fordi han ved du vil blive sur og ikke "give lov". 

Anmeld

24. marts 2013

modesty

Han siger at han vil være hjemme kl. 22, men er hjemme kl. 23:30? Det ville virkelig ikke kunne sætte mit pis i kog.

MEN han skal selvfølgelig kunne stå op og være med som I har aftalt dagen efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.