FruK skriver:
Min pige er fra d. 2. januar og spiser også hver 2. time dagen igennem, bortset fra hendes lange lur. Om natten sover hun dog noget længere (de nætter hvor hun ikke har ondt i maven). Fra ca. 22 til 04, så får hun en gang mad og sover videre et par timer. Hun spiser kun i ca 5 minutter pr gang.
Nogle dage få hun en flaske ved 18-20 tiden, hvis jeg føler at der er "udsolgt" ved mig. Det har ikke givet nogen problemer her, i forhold til amningen. Jeg ammer hende så igen, inden hun bliver puttet rigtigt.
Hvis du prøver at give flaske en aften, kan du jo ret hurtigt se, om det betyder noget for søvnen - og holde op igen, hvis det ikke gør. 
Så er de nogen lunde lige gamle.. Elias er fra den 6. januar..
Tænker lidt at prøve at supplere med en flaske her i aften efter den sene amning ved en 24 tiden og ser hvordan det hjælper... VIl ikke gøre noget hvis jeg bare skal op 1 gang.. Men det andet bliver for meget når man ikke føler man når at få sovet i mellem...
Kunne lige se at hun kun spiser 5 min af gangen? Falder hun så i søvn efterfølgende?
Grunden til at jeg spørger er at det gjorde Elias også i starten.. Så syntes ikke jeg lavede andet end at amme ham, da han jo ikke kunne nå at blive rigtig mæt efter 5 min. Det viste sig så at hans tungebånd var for kort, og han blev derfor træt af at skulle sutte så meget... Efter vi fik det klippet blev det så meget bedre og han spiser nu mellem 20-30 min af gangen...
Anmeld