Anonym skriver:
Hej alle sammen,
jeg har for nyligt oprettet denne blog, jeg har længe haft en bruger på blogger, men kun brugt den til at kunne kommentere andre blogs nemt og hurtigt og til at følge dem ...
for kort til siden besluttede jeg mig så for at oprette en blog, det blev så til denne - problemet er bare at jeg ønsker at være anonym, men det fungerer ikke skide godt for mig - så jeg overvejer lidt at jeg bare skriver som det passer mig for det med ikke at kalde hverken mig, kæresten, kærestens 2 børn eller lillemanden i maven ved navn, det fungerer ikke skide godt for mig.
Men kan man godt unlade at uploade billeder af en selv, ens børn og ens hjem osv. uden at bloggen bliver for kedelig?
Jeg vil nemlig gerne være så anonym som overhovedet muligt i tilfælde af at jeg skulle snakke grimt om en bekendt som så tilfældigvis finder bloggen og ved at det er os udfra billederne.
navnene kan jo være rent tilfælde, eller? 
Personligt ville det ikke interessere mig at læse en blog om en kvinde der vælger at skrive om familieliv, hvis der ikke er et eneste billede fra dagligdagen eller en særlig begivenhed. Det er min opfattelse at det netop er det der gør bloggen interesant. Hvis den handler om madopskrifter, så forventer jeg som læser at der er billeder af maden som bliver omtalt og det samme hvis det drejer sig om møbler eller mode. Det hele falder lidt til jorden uden billeder.
Jeg læste at du vil bruge den som dagbog, men hvis du ikke ønsker at "udgive" dig selv på nettet, hvorfor så ikke bare oprette et dokument i Word og så skrive hver gang der er brug for det. Når du ønsker at være helt anonym, så er det nok en bedre måde på det.
Lige et sidste input fra mig - jeg ville bestemt heller ikke læse om nogen der taler dårligt om andre mennesker uanset om det er familie eller andet. Det er ok at udtrykke sin mening på et saglig plan - og hvis man gør det så er der ingen grund til anonymitet. Heller ikke hvis det omhandler familie.
/Fenja 
Anmeld