Har det dårligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

jeg er mundlam

hvad laver du overhovedet med ham.

han råber af dig og behandler dig som en hund og du må  ingenting som jeg forstår på det.

og han slår dig..???

har du talt med ham om hvad du syntes om den måde han behandler dig..??

han er godt nok et sv.. efter min mening

Ja jeg er også blevet træt af ham...Han råber, af mig, bliver sur over en lille ting. Han spørg mig om hvor meget jeg skal handle ind for, også er han ligeglad med om jeg sover eller ej han skal bare vægge mig..Jeg har sagt jeg ikke kan li det han gør, at han skal opføre sig pænt. Siden jeg sidst anmeldte ham for vold stoppede han med at gøre mig noget, men kender du det jeg har bare altid den tanke ligeså snart han bliver sur.. Han er altid en stresset sur type, han har det ikke godt økonomisk og han siger det er pga det han er såån...Det tror jeg ikke, jeg har heller ingen penge, det er ham som forsørger mig lige nu, men alligevel kan jeg finde ud af at elske, være rolig, og passe mit liv. Men jeg bliver så påvirket af ham at jeg er faldet helt ned på jorden, jeg er træt af dette her økonomiske problem..Jeg har intet, og vil igang så jeg kan ha et normalt liv som alle andre. en når jeg snakker sådan til ham, siger han at jeg kun er for penge og hvis jeg vil have en rig mand så smutter jeg bare DET HAR JEG JO IKKE SAGT? Og ellers må jeg blive og vente til alt bliver bedre, en når vi kommer til ham..Ja han siger jeg må lære det, det mine fejl det mit problem Hvis du er sammen med mig skal du også være bange for mig siger han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen måske sidder i for hårdt i det??? men jeg syntes stadig du skal væk fra ham, for du skriver jo selv han slår dig det er jo ingen der kan lig

Ja men det jo det jeg ikke kan, jeg vil ikke...Men jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke vil har bare alt muligt oppe i hovedet..Er pisse træt af livet.

Anmeld

23. marts 2013

Lilje82

Først og fremmest får du lige et stort kram 

Derefter synes jeg du skal komme væk fra den mand, ingen fortjener at leve sådan og er sikker på du vil få et meget bedre liv alene, det kræver helt sikkert en kamp med dig selv, men gør noget godt for dig selv og kom væk, der er masser af hjælp at hente. 

Husk dig selv på, at INGEN fortjener, at blive behandlet på den måde. 

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja men det jo det jeg ikke kan, jeg vil ikke...Men jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke vil har bare alt muligt oppe i hovedet..Er pisse træt af livet.

ja det er da klart du er træt af livet når du bor med sådan en mand, tænk hvor godt du selv kan få det hvis du boede alene, og du kan altid finde en ny når tiden er, det er sundt at bo alene og især for dig, og man bliver mere stærk af at bo alene,

Anmeld

23. marts 2013

jydeinden

what? hvad filan laver du sammen med en mand som du tidligere har anmeldt for vold?.. du er bange for han vil slå dig, og han behandler dig som et eller andet dyr, og alligevel har du så meget respekt/frygt for ham at du ikke straks tager dine ting og smutter? jeg forstår det ikke.. og den med at det er pengenes skyld holder absolut ikke.. min kæreste og jeg er virkeligt også på røven pt men han har aldrig nogensinde talt grimt til eller om mig, og aldrig aldrig nogensinde overvejet at slå mig. og han skulle da også bare prøve en gang..Se at tøf ned på kommunen forklar din situation og så find et andet sted at bo ( det er lige før at jeg vil sige at et kosteskab er bedre end der hvor du er nu)

Anmeld

23. marts 2013

Enirt

Anonym skriver:

Godmorgen...Er lige stået op, da jeg desværre blev vægget af min mand. Han skubbede af helvedes til mig indtil jeg stod op, også råbte af han af mig over at jeg havde bestilt en lille pakke fra internetet på 131 kr. Jeg havde i forvejen sendt en pakke retur med bukser, hvor de ikke passede mig også fik jeg nogen større str, dem er han godt klar over. Men at det hele blev ialt 500 kr blev han sku stik tosset over Jeg fik jo buksernes penge tilbage ind på kontoen og betalte en regning. Også havde jeg sagt til ham at han skulle betale bukserne når de kom. Det er ham som forsørger mig, han tjener 600 om dagen sort. Vi har ikke nok penge kun til mad og huslejen. Men det nu 1år siden jeg havde købt noget til mig selv...og jeg købte disse bukser for nogen penge han havde fået fra staten kun 376 kr.
Jeg har det virkelig dårligt, jeg tør ikke at se ham i aften..Jeg er lidt bange for han slår mig, det gør ondt Jeg blev jo tit slået da jeg var lille, og jeg vil ikke have det fortsætter.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, det gjorde så ondt på mig, at han ikke gad og kysse mig også sagde han du skal nok blive klog endag hvad mente han, tja det ved jeg ikke

Puha ville lige ud med det, da jeg ikke har nogen venner eller andre og tale med..Kun med væggen og en hefte hvor jeg skriver på hverdag Tak for du læste med.

Kæreste ven, jeg bliver virkelig ked af at høre at du er i sådan et forhold. Det er så ødelæggende for dig og dit selvværd. Du skal tro på at du er noget værd, du er et fantastisk menneske som fortjerner kærlighed, omsorg og venlighed.

Det der sikkert er sket i dit forhold er sikkert det samme som skete for mig i et af mine gamle forhold. Jeg fandt en sød fyr (til at starte med) og vi blev kærester, det gik bare stille og roligt ned af bakke, han forbød mig at se mine drenge venner og til sidst smutte alle mine pige venner også fordi de ikke kunne holde ud at se hvordan han behandlede mig. Det eneste jeg formåede at holde fast ved var min familie (er meget tæt knyttet til dem) Men for at gøre en lang historie kort. Så blev jeg afhængig af "ham" at kunne være den der rede ham og gjorde ham glad og ville ikke svigte ham som alle andre havde gjort.

Men jeg mistede mig selv og min identitet og mit selvværd. Jeg kontaktede nogen for at få hjælp og det tog mig ca 3 mdr at forlade ham fra jeg havde besluttet mig til at gøre det.

Synes du skal søge hjælp, hvis ikke din hos din familie (som jeg er sikker på stadig elsker dig og er ked af at se du har det sådan) Så prøv en af disse centre fra denne side

https://www.borger.dk/Sider/Familieraadgivning-og-akut-hjaelp.aspx?NavigationTaxonomyId=db6c6521-e70b-4712-b705-582549b5e9df

For væk det skal du, der er ingen der har fortjent at leve sådan, uanset hvad din kæreste har fået bildt dig ind.

Du må gerne skrive privat til mig hvis du har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.