Anonym skriver:
Godmorgen...Er lige stået op, da jeg desværre blev vægget af min mand. Han skubbede af helvedes til mig indtil jeg stod op, også råbte af han af mig over at jeg havde bestilt en lille pakke fra internetet på 131 kr. Jeg havde i forvejen sendt en pakke retur med bukser, hvor de ikke passede mig også fik jeg nogen større str, dem er han godt klar over. Men at det hele blev ialt 500 kr blev han sku stik tosset over
Jeg fik jo buksernes penge tilbage ind på kontoen og betalte en regning. Også havde jeg sagt til ham at han skulle betale bukserne når de kom. Det er ham som forsørger mig, han tjener 600 om dagen sort. Vi har ikke nok penge kun til mad og huslejen. Men det nu 1år siden jeg havde købt noget til mig selv...og jeg købte disse bukser for nogen penge han havde fået fra staten
kun 376 kr. 
Jeg har det virkelig dårligt, jeg tør ikke at se ham i aften..Jeg er lidt bange for han slår mig, det gør ondt
Jeg blev jo tit slået da jeg var lille, og jeg vil ikke have det fortsætter.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre,
det gjorde så ondt på mig, at han ikke gad og kysse mig også sagde han du skal nok blive klog endag
hvad mente han, tja det ved jeg ikke 
Puha ville lige ud med det, da jeg ikke har nogen venner eller andre og tale med..Kun med væggen og en hefte hvor jeg skriver på hverdag
Tak for du læste med.
Kæreste ven, jeg bliver virkelig ked af at høre at du er i sådan et forhold. Det er så ødelæggende for dig og dit selvværd. Du skal tro på at du er noget værd, du er et fantastisk menneske som fortjerner kærlighed, omsorg og venlighed.
Det der sikkert er sket i dit forhold er sikkert det samme som skete for mig i et af mine gamle forhold. Jeg fandt en sød fyr (til at starte med) og vi blev kærester, det gik bare stille og roligt ned af bakke, han forbød mig at se mine drenge venner og til sidst smutte alle mine pige venner også fordi de ikke kunne holde ud at se hvordan han behandlede mig. Det eneste jeg formåede at holde fast ved var min familie (er meget tæt knyttet til dem) Men for at gøre en lang historie kort. Så blev jeg afhængig af "ham" at kunne være den der rede ham og gjorde ham glad og ville ikke svigte ham som alle andre havde gjort.
Men jeg mistede mig selv og min identitet og mit selvværd. Jeg kontaktede nogen for at få hjælp og det tog mig ca 3 mdr at forlade ham fra jeg havde besluttet mig til at gøre det.
Synes du skal søge hjælp, hvis ikke din hos din familie (som jeg er sikker på stadig elsker dig og er ked af at se du har det sådan) Så prøv en af disse centre fra denne side
https://www.borger.dk/Sider/Familieraadgivning-og-akut-hjaelp.aspx?NavigationTaxonomyId=db6c6521-e70b-4712-b705-582549b5e9df
For væk det skal du, der er ingen der har fortjent at leve sådan, uanset hvad din kæreste har fået bildt dig ind.
Du må gerne skrive privat til mig hvis du har lyst