Godmorgen...Er lige stået op, da jeg desværre blev vægget af min mand. Han skubbede af helvedes til mig indtil jeg stod op, også råbte af han af mig over at jeg havde bestilt en lille pakke fra internetet på 131 kr. Jeg havde i forvejen sendt en pakke retur med bukser, hvor de ikke passede mig også fik jeg nogen større str, dem er han godt klar over. Men at det hele blev ialt 500 kr blev han sku stik tosset over
Jeg fik jo buksernes penge tilbage ind på kontoen og betalte en regning. Også havde jeg sagt til ham at han skulle betale bukserne når de kom. Det er ham som forsørger mig, han tjener 600 om dagen sort. Vi har ikke nok penge kun til mad og huslejen. Men det nu 1år siden jeg havde købt noget til mig selv...og jeg købte disse bukser for nogen penge han havde fået fra staten
kun 376 kr. 
Jeg har det virkelig dårligt, jeg tør ikke at se ham i aften..Jeg er lidt bange for han slår mig, det gør ondt
Jeg blev jo tit slået da jeg var lille, og jeg vil ikke have det fortsætter.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre,
det gjorde så ondt på mig, at han ikke gad og kysse mig også sagde han du skal nok blive klog endag
hvad mente han, tja det ved jeg ikke 
Puha ville lige ud med det, da jeg ikke har nogen venner eller andre og tale med..Kun med væggen og en hefte hvor jeg skriver på hverdag
Tak for du læste med.
Anmeld