Bo i KBH (og omegn) Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.135 visninger
43 svar
5 synes godt om
22. marts 2013

Trine89

Hvis man står og skal flytte den vej på, hvor skal man søge hen ad. hvor er godt af bo når man har børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

K&S

Trine89 skriver:

Hvis man står og skal flytte den vej på, hvor skal man søge hen ad. hvor er godt af bo når man har børn? 

Vi bor i Vallensbæk (15 min. kørsel fra KBH) og vi er SÅ glade for det

Anmeld

22. marts 2013

JulieE

Vi bor i Hvidovre og er rigtig glade for det  Jeg arbejder i Rødovre kommune og det virker også til, at det er et godt sted, men mange muligheder for børnefamilie og stadig tæt på selve københavn

Mange af vestegnskommunerne er rigtig gode børnekommuner, men rimelig takster på daginstitutioner og mange muligheder 

Anmeld

22. marts 2013

Trine89

K&S skriver:

Vi bor i Vallensbæk (15 min. kørsel fra KBH) og vi er SÅ glade for det

Okey. 

Hvordan ligger priser på bolig der (leje) ?

Anmeld

22. marts 2013

Trine89

JulieE skriver:

Vi bor i Hvidovre og er rigtig glade for det  Jeg arbejder i Rødovre kommune og det virker også til, at det er et godt sted, men mange muligheder for børnefamilie og stadig tæt på selve københavn

Mange af vestegnskommunerne er rigtig gode børnekommuner, men rimelig takster på daginstitutioner og mange muligheder 

Okey Tak  

Anmeld

22. marts 2013

K&S

Trine89 skriver:

Okey. 

Hvordan ligger priser på bolig der (leje) ?

Vi bor i ejerlejlighed, men der er bygget en masse nyt på den anden side af vejen - det hedder Amalieparken

Og så er det vist også lejeboliger i Essex Park

Anmeld

22. marts 2013

Lise

hvidovre!!! Super kommune at bo i med børn  

Anmeld

22. marts 2013

Morgensol

Vi bor i Glostrup og vi elsker det! her er stille og roligt, aldrig ballade, her bor stort det kun børnefamilier og pensionister, haha..

Vi har også boet i hvidovre og det var vi også rigtig glade for.

Anmeld

22. marts 2013

PernilleogLouis

Stemmer også for Hvidovre

Anmeld

23. marts 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Trine89 skriver:

Hej Trine.  

Flyt ind i selve Kbhs kommune. Der kan du nemlig få et ret fint tilskud, for at passe eget barn hvis man skulle få lyst til den slags... 

Her er mange gode steder. Bor i Sydhavn pt. i det nye område, og der er rigtig godt og mange børnefamilier. Der er skole og institutioner lige om hjørnet og dejlige grønne områder, havnebad og nemt til alting. 

Ellers er Frederiksberg, Valby og Østerbro også gode områder, når man har børn.

Har boet på Vesterbro før, og der er virkelig mange børnefamilier der, men det er meget by, hvis man ikke er til den slags. 

Personligt synes jeg forstaderne er lidt kedelige. Men det er jo en smagssag. Men der er jo mange børnevenlige - og vel sagtens - prisvenlige boliger i omegnskommunerne. KAB/SFB, 3b og Frederiksberg forenede boligselskaber, er de selskaber jeg lige kan nævne, som kunne have nogle interessante boliger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.