Altså, det der med at man skal vente, er kun noget nogle læger siger, så man lettere kan sætte en terminsdato. Men det ville jeg da være fuldstændig ligeglad med. Man skal jo nok finde ud af en terminsdato alligevel.
Kroppen kan blive gravid så snart den er klar!!
Jeg oplevede selv en abort i februar 2011 og blev allerede gravid igen i marts 2011. Mit hcg var i 0 efter en uges tid, men min abort skete også tidligt i forløbet. Der gik ca. 3 uger fra min abort startede, til jeg blev gravid igen. Hvis man er længere henne når det sker, vil hormontallet jo være højere, og det vil som oftes tage lidt ekstra tid for det at falde, og for kroppen at "finde sig selv igen".
Vil tro der ikke kommer en ny ÆL før tallet er 0 og kroppen har fundet ud af, at den ikke er gravid, og derfor skal lave en ÆL. 
Kunne, som du spurgte om, i øvrigt slet ikke mærke på min krop, at jeg lige havde haft en abort. Min graviditet var nem, og jeg havde ingen problemer med pletblødninger, smerter eller lignende.
Synes da bare i skal springe ud i det igen hvis i har lyst. Og hende lægen/gyn som udtaler sig så uprofessionelt skal bare klappe i !!! 
Anmeld