Jeg synes man hører SÅ meget forskelligt!
Aborterede for 12 dage siden(en søndag) tirsdagen efter fik jeg målt mit hcg tal, mener det var på 887 og i tirsdags var det nede på 34, hvordan er det så lige?
Synes jeg oftes hører at det skal være 0 før man kan blive gravid igen, men min læge fortalte mig at jeg ville få ægløsning 14 dage efter jeg aborterede ..
- er desværre ikke hos mig egen lægen, men hos den gynækolog der er i lægehuset da det primært er hende der har med sådan noget at gøre, hun bliver ved med at sige til mig "du er også ung" "tænk på din uddannelse, størstedelen af unge mødre gennemfører den ikke. Det bliver MEGET hårdt" "selvfølgelig er du ked af det, men du har jo mange år endnu"
Jeg synes det er super uprofessionelt, jeg er ikke ét sekund i tvivl om at hun ikke synes det med børn i en ung alder er en god idé, men det er jeg jo sådan set ret ligeglad med, det er bestemt ikke derfor jeg er der.
Og jeg har jo en søn på 3, så jeg ved godt hvordan det er.
Hun sluttede faktisk vores sidste samtale af med "jeg sætter lige lidt ekstra tid af til at snakke prævention næste gang" selvom jeg har sagt at vi gerne vil igang igen med det samme!

jeg synes det er så ubehageligt når jeg skal til lægen
Anmeld